Το Volkswagen T-Cross δοκιμάζεται στο Nürburgring
Το Volkswagen T-Cross θα είναι το νέο μικρό crossover, κάτω από επίσης νέο T-Roc, που θα λανσάρει η γερμανική εταιρεία στο δεύτερο εξάμηνο του 2018
Ντίνος Παπαγιαννόπουλος |
Το Τ-Cross θα είναι ένα από τα συνολικά 19 νέα SUV που θα ρίξει στην αγορά η Volkswagen μέχρι το 2020, στο πλαίσιο ενός στρατηγικού σχεδίου που θέλει το 40% των πωλήσεων της μάρκας να προέρχονται από SUV μοντέλα.
Σύμφωνα με πληροφορίες το όνομα T-Cross θα παραμείνει ως έχει και θα είναι στις ίδιες διαστάσεις και κοντά στη σχεδιαστική φιλοσοφία με το πρωτότυπο T-Cross Breeze, που είδαμε στην Έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο. Το ίδιο ακριβώς δηλαδή που είδαμε να γίνεται και με το τελικό μοντέλο παραγωγής του T-Roc.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Επίσημο: Volkswagen T-Roc 2018 [video]
Το T-Cross που θα βγει στην παραγωγή αναμένεται να έχει μια επιβλητική μάσκα, πολλές ακμές και μεγάλες επιφάνειες, καθώς και πιο τονισμένα φτερά, που θα το κάνουν να φαίνεται πιο περιπετειώδες και κυρίως για να βρίσκεται σε σχεδιαστική αρμονία με το μεγαλύτερο αδερφάκι του, το T-Roc.
Στις εικόνες που βλέπουμε το επερχόμενο T-Cross κάνει εντατικές δοκιμές στη πίστα του Nürburgring. Μάλιστα το συγκεκριμένο «μουλάρι» φοράει 20άρες R-Line ζάντες, κάτι μάλλον ασυνήθιστο για αυτοκίνητο σε αυτή την κατηγορία. Δείχνει ωστόσο ότι θα ακολουθήσει τη δομή της γκάμας του Tiguan, όπου τα μοντέλα R-Line βρίσκονται στην κορυφή της διατροφικής αλυσίδας.
Αυτό που δεν είναι ακόμα γνωστό είναι αν το T-Cross θα αποκτήσει και έκδοση R, για να μιμηθεί και σε αυτό το σημείο το T-Roc στο οποίο αναμένεται να υπάρχει μια τέτοια σπορ έκδοση των 300 PS. Ξέρουμε σίγουρα πάντως ότι το νέο μικρό SUV της Volkswagen μοιράζεται κοινά μηχανικά μέρη και φυσικά το πάτωμα με το επερχόμενο SEAT Arona. Που σημαίνει κυρίως το πλαίσιο MQB A0.
ΕΠΙΣΗΜΟ: Νέο SEAT Arona [videos]
Μετά και την επίσημη παρουσίαση του T-Roc, το μικρότερο T-Cross θα ισχυροποιήσει περαιτέρω τη Volkswagen στην κατηγορία των κόμπακτ SUV, η οποία είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη παγκοσμίως. Μιας και επίσης θα μοιράζεται πολλά μηχανικά μέρη και την MQB πλατφόρμα και με το νέο Polo, είναι αναμενόμενο το νέο T-Cross να χρησιμοποιεί και την ίδια γκάμα κινητήρων με το δημοφιλές σουπερμίνι.
Στη βάση της γκάμας λοιπόν υποθέτουμε βάσιμα ότι θα βρίσκεται ο 3κύλινδρος 1000άρης βενζίνης με απόδοση στους 110 ίππους, ο οποίος θα μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου 6τάχυτου κιβωτίου του DSG διπλού συμπλέκτη με τις επτά σχέσεις. Αυτός ο κινητήρας, σε συνδυασμό με το 7άρι DSG, ήταν ικανός να μεταφέρει το σχετικά ελαφρύ αμάξωμα του πρωτότυπου T-Cross Breeze στα 100 km/h από στάση σε 10,3” με τελική που άγγιζε τα 190 km/h, μέση κατανάλωση στα 5,0 lt/100 km και εκπομπές CO2 115 gr/km.
Παρόμοιες επιδόσεις αναμένεται λοιπόν να έχει και το αυτοκίνητο παραγωγής, το οποίο ωστόσο θα πλαισιωθεί και από άλλους τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ. Μάλιστα εικάζεται ότι μπορεί να υπάρξει και μια σπορ έκδοση, αντίστοιχη του Polo GTi.
Όπως είπαμε, στις βασικές εκδόσεις το μικρό SUV θα είναι προσθιοκίνητο αλλά θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι θα υπάρξουν και τετρακίνητες. Μέχρι τώρα η Volkswagen κρατούσε κλειστά τα χαρτιά της σχετικά με το στάδιο εξέλιξης του T-Cross, αλλά οι σημερινές φωτογραφίες που το δείχνουν να «γυρίζει» στο Nürburgring επιβεβαιώνουν ότι η εξέλιξη βρίσκεται σε αρκετά προχωρημένο στάδιο.
Το T-Cross φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί ισχυρούς αντιπάλους, είτε πιο φθηνούς τιμολογιακά, όπως το Nissan Juke ή το επίσης αναμενόμενο Hyundai Kona, είτε πιο premium, όπως το Audi Q2.
Σύμφωνα με πληροφορίες το όνομα T-Cross θα παραμείνει ως έχει και θα είναι στις ίδιες διαστάσεις και κοντά στη σχεδιαστική φιλοσοφία με το πρωτότυπο T-Cross Breeze, που είδαμε στην Έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο. Το ίδιο ακριβώς δηλαδή που είδαμε να γίνεται και με το τελικό μοντέλο παραγωγής του T-Roc.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Επίσημο: Volkswagen T-Roc 2018 [video]
Το T-Cross που θα βγει στην παραγωγή αναμένεται να έχει μια επιβλητική μάσκα, πολλές ακμές και μεγάλες επιφάνειες, καθώς και πιο τονισμένα φτερά, που θα το κάνουν να φαίνεται πιο περιπετειώδες και κυρίως για να βρίσκεται σε σχεδιαστική αρμονία με το μεγαλύτερο αδερφάκι του, το T-Roc.
Στις εικόνες που βλέπουμε το επερχόμενο T-Cross κάνει εντατικές δοκιμές στη πίστα του Nürburgring. Μάλιστα το συγκεκριμένο «μουλάρι» φοράει 20άρες R-Line ζάντες, κάτι μάλλον ασυνήθιστο για αυτοκίνητο σε αυτή την κατηγορία. Δείχνει ωστόσο ότι θα ακολουθήσει τη δομή της γκάμας του Tiguan, όπου τα μοντέλα R-Line βρίσκονται στην κορυφή της διατροφικής αλυσίδας.
Αυτό που δεν είναι ακόμα γνωστό είναι αν το T-Cross θα αποκτήσει και έκδοση R, για να μιμηθεί και σε αυτό το σημείο το T-Roc στο οποίο αναμένεται να υπάρχει μια τέτοια σπορ έκδοση των 300 PS. Ξέρουμε σίγουρα πάντως ότι το νέο μικρό SUV της Volkswagen μοιράζεται κοινά μηχανικά μέρη και φυσικά το πάτωμα με το επερχόμενο SEAT Arona. Που σημαίνει κυρίως το πλαίσιο MQB A0.
ΕΠΙΣΗΜΟ: Νέο SEAT Arona [videos]
Μετά και την επίσημη παρουσίαση του T-Roc, το μικρότερο T-Cross θα ισχυροποιήσει περαιτέρω τη Volkswagen στην κατηγορία των κόμπακτ SUV, η οποία είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη παγκοσμίως. Μιας και επίσης θα μοιράζεται πολλά μηχανικά μέρη και την MQB πλατφόρμα και με το νέο Polo, είναι αναμενόμενο το νέο T-Cross να χρησιμοποιεί και την ίδια γκάμα κινητήρων με το δημοφιλές σουπερμίνι.
Στη βάση της γκάμας λοιπόν υποθέτουμε βάσιμα ότι θα βρίσκεται ο 3κύλινδρος 1000άρης βενζίνης με απόδοση στους 110 ίππους, ο οποίος θα μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου 6τάχυτου κιβωτίου του DSG διπλού συμπλέκτη με τις επτά σχέσεις. Αυτός ο κινητήρας, σε συνδυασμό με το 7άρι DSG, ήταν ικανός να μεταφέρει το σχετικά ελαφρύ αμάξωμα του πρωτότυπου T-Cross Breeze στα 100 km/h από στάση σε 10,3” με τελική που άγγιζε τα 190 km/h, μέση κατανάλωση στα 5,0 lt/100 km και εκπομπές CO2 115 gr/km.
Παρόμοιες επιδόσεις αναμένεται λοιπόν να έχει και το αυτοκίνητο παραγωγής, το οποίο ωστόσο θα πλαισιωθεί και από άλλους τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ. Μάλιστα εικάζεται ότι μπορεί να υπάρξει και μια σπορ έκδοση, αντίστοιχη του Polo GTi.
Όπως είπαμε, στις βασικές εκδόσεις το μικρό SUV θα είναι προσθιοκίνητο αλλά θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι θα υπάρξουν και τετρακίνητες. Μέχρι τώρα η Volkswagen κρατούσε κλειστά τα χαρτιά της σχετικά με το στάδιο εξέλιξης του T-Cross, αλλά οι σημερινές φωτογραφίες που το δείχνουν να «γυρίζει» στο Nürburgring επιβεβαιώνουν ότι η εξέλιξη βρίσκεται σε αρκετά προχωρημένο στάδιο.
Το T-Cross φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί ισχυρούς αντιπάλους, είτε πιο φθηνούς τιμολογιακά, όπως το Nissan Juke ή το επίσης αναμενόμενο Hyundai Kona, είτε πιο premium, όπως το Audi Q2.