Τρία νέα Koenigsegg στην Έκθεση της Γενεύης
Δύο Regera, μία Agera και συνολικά πάνω από 4.000 ίππους θα έχει στο εκθεσιακό του περίπτερο ο Koenigsegg.
Σήμερα δεν είναι μια απλή μέρα, καθώς δεν συμβαίνει συχνά να παρουσιάζονται τρία νέα μοντέλα από τον σουηδό κατασκευαστή hyper car Koenigsegg.
H Agera RS “Gryphon” είναι μια ειδική έκδοση του είδη σπάνιου Agera RS, που δανείζεται αρκετές τεχνολογικές λύσεις από το One:1. Αυτό μεταφράζεται σε αυξημένη ισχύ του 5λιτρου twin-turbo V8 και μείωση του βάρους, με τους 1.360 ίππους να έχουν να κινήσουν 1.395 kg.
Το όνομα Gryphon της έκδοσης προέρχεται από το μυθικό πλάσμα Γρύπα με το σώμα λιονταριού και το κεφάλι και τα φτερά αετού. Τα κύρια highlight της εμφάνισής του είναι τα φύλλα χρυσού 24 καρατιών σε διάφορα σημεία του ανθρακονημάτινου αμαξώματος, στην εξάτμιση και την καμπίνα.
Πέρα όμως από τα φύλλα χρυσού, το εσωτερικό είναι ντυμένο με alcantara, ανθρακόνημα και ανοδιωμένο αλουμινίο, ενώ δεν λείπουν και τα αντίστοιχα λογότυπα της έκδοσης, ραμμένα με χρυσή κλωστή.
Το συγκεκριμένο Arega RS “Gryphon” φτιάχτηκε για πελάτη από τις ΗΠΑ και διαθέτει αφαιρούμενο hardtop που αποθηκεύεται στο εμπρός μέρος, κεραμικά φρένα, μειωμένου βάρους ηχομόνωση, σύστημα ελέγχου της ευστάθειας, υδραυλικό σύστημα ανύψωσης και Apple CarPlay.
Τα άλλα δύο αυτοκίνητα του Koenigsegg είναι οι πρώτες Regera που θα παραδοθούν σε πελάτες.
Το υβριδικό hyper car χρησιμοποιεί έναν 5λιτρο twin-turbo V8 και τρεις ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνδυαστικά 1.500 ίππους. Οι επιδόσεις που ανακοινώνει η σουηδική εταιρεία είναι τρομακτικές, μιας και για τα 300km/h από στάση χρειάζεται 10”, ταχύτερα και από το One:1, ενώ για να πιάσει τα 400 km/h θέλει κάτι λιγότερο από 20”.
Η ανοιχτή Regera με το British Racing πράσινο χρώμα, έχει καφέ δερμάτινο εσωτερικό και ανθρακονημάτινους Tresex τροχούς που μειώνουν την μάζα κατά 40% σε σχέση με τους αντίστοιχους αλουμινίου.
Το δίχρωμο ανθρακονημάτινο αμάξωμα της κλειστής Regera με το candy apple κόκκινο και το γυμνό carbon, συνδυάζεται με αντίστοιχου χρώματος δερμάτινο σαλόνι και φυσικά, με τους νέους «τριάκτινους» ανθρακονημάτινους τροχούς.
[Πηγή: Koenigsegg]