Toyota Supra 2018: Αμάξωμα και καμπίνα «παραγωγής»
Στις φωτογραφίες από τις πιο πρόσφατες δοκιμές εξέλιξης της νέας Toyota Supra φαίνεται το αμάξωμα, η σχεδίαση και ο εξοπλισμός της καμπίνα στην τελική μορφή τους.
Η νέα Toyota Supra, το πολυαναμενόμενο δίδυμο μοντέλο της BMW Z4, το concept-πρόλογος της οποίας αποκαλύφθηκε χθες, θα παρουσιαστεί το 2018 λίγο μετά το γερμανικό μοντέλο και θα τοποθετείται πάνω από την GT86 από άποψη προδιαγραφών, τιμής και κύρους.
Στις πιο πρόσφατες δοκιμές εξέλιξης στο Nurburgring και στη γύρω περιοχή το αυτοκίνητο φωτογραφήθηκε με φώτα και εμπρός προφυλακτήρα προδιαγραφών παραγωγής. Ενώ φωτογραφία του εσωτερικού αποκαλύπτει ότι δανείζεται την σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας με την οθόνη στην κορυφή από την BMW, ενώ ακριβώς ίδιος είναι και ο λεβιές του αυτόματου κιβωτίου με αυτόν του ZF οκτώ σχέσεων που χρησιμοποιούν οι Βαυαροί. Όπως είπαμε και σε προηγούμενη δημοσίευση, υπάρχουν κάποιοι λόγοι για τους οποίους η Supra θα είναι μόνο αυτόματη ενώ η Ζ4 θα προσφέρεται και με χειροκίνητο σασμάν.
Η Toyota λέγεται ότι θα συνδυάζει, σε κάποιες εκδόσεις, τον κινητήρα βενζίνης BMW με ένα υβριδικό σύστημα που θα δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς, φέρνοντας έτσι στο δρόμο την τεχνολογία που χρησιμοποιεί στο Le Mans. Η Supra βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με τη νέα BMW Z4, κι αυτό σημαίνει ότι θα χρησιμοποιεί την τεχνολογία της ενισχυμένης με ανθρακονημάτινα τμήματα αρχιτεκτονικής που έχουμε δει σε πολλά μοντέλα BMW όπως το i3, η Σειρά 5 και η Σειρά 7. Ενώ δεν γνωρίζουμε αν η Ζ4 θα παραχθεί αργότερα σε έκδοση κουπέ, η Supra που ξεκινά ως κουπέ δεν θα παραχθεί με ανοιχτό αμάξωμα.
Στην εικόνα από το εσωτερικό διακρίνεται επίσης και το περιστροφικό χειριστήριο του iDrive στο κεντρικό τούνελ, πράγμα που δείχνει ότι η Toyota στην προκειμένη περίπτωση δανείζεται όλο το τεχνολογικό πακέτο της BMW στο κομμάτι του infotainment. Από την BMW προέρχονται επίσης και οι ροδέλες ρύθμισης του κλιματισμού.
Πηγή Autocar