Τελευταίες δοκιμές για τη νέα Porsche Cayenne 2018
Τα αυτοκίνητα εξέλιξης της νέας Cayenne κυκλοφορούν με ελάχιστο καμουφλάζ.
Η νέα γενιά της Cayenne βρίσκεται στα τελευταία στάδια εξέλιξης και ετοιμάζεται για το παγκόσμιο ντεμπούτο της στην Έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο.
Όπως βλέπουμε και από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες, τα αυτοκίνητα εξέλιξης κυκλοφορούν με ελάχιστο καμουφλάζ και «φωνάζουν» από μακριά Porsche. Η φιγούρα παραμένει γνώριμη, αλλά πλέον έχει πιο αεροδυναμική προσέγγιση με μακρύτερο και χαμηλότερο ανάγλυφο καπό, εντονότερη κλίση στην οροφή και μικρότερα πίσω φινιστρίνια.
Τα φώτα με την σειρά τους δεν θα είναι όπως αυτά των φωτογραφιών, αυτά που βλέπετε είναι αυτοκόλλητα, καθώς θα παραπέμπουν σε αυτά της Panamera Sport Turismo.
Το πάτωμα που θα «χτιστεί» η νέα Cayenne είναι το διαμορφώσιμο MLB Evo που χρησιμοποιούν και άλλα SUV του ομίλου, όπως το Audi Q7 και η Bentley Bentayga, ενώ σε αυτή θα βασιστούν και η επόμενη γενιά του VW Touareg και η νέα Lamborghini Urus. Αυτό σημαίνει ότι η τρίτη γενιά του μεγάλου SUV της Porsche θα είναι τουλάχιστον 100 kg ελαφρύτερη από την υπάρχουσα, γεγονός που θα ευνοήσει αρκετούς τομείς.
Σε αντίθεση με το εξωτερικό, η καμπίνα θα έχει εντελώς διαφορετική σχεδίαση. Όπως είναι ευκόλως κατανοητό, την θέση του πίνακα οργάνων θα πάρει μια μεγάλη wide screen που θα απεικονίζει τα πάντα, ενώ στην κεντρική κονσόλα θα υπάρχει μια οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων και πλοήγησης, καθώς και τον κλιματισμό, που θα δέχεται εντολές και με νεύματα.
Η Porsche θα κρατήσει πάνω κάτω την ίδια γκάμα κινητήρων με την υπάρχουσα δεύτερη γενιά, δηλαδή τους 6κύλινδρους και 8κύλινδρους βενζίνης και πετρελαίου, αλλά θα προχωρήσει σε μικροβελτιώσεις για αύξηση της ισχύος και μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Την βάση της γκάμας θα καταλαμβάνει ο 3λιτρος V6 πετρελαίου και την κορυφή ο twin turbo V8 των 4,8 λίτρων των Turbo και Turbo S. Τέλος, θα υπάρχει και υβριδική έκδοση στο πρότυπο της Panamera Turbo S E-Hybrid.
[Πηγή: Carscoops, Autocar UK]