Techrules Ren: Ηλεκτρικό σούπερκαρ 1.305 PS με ντίζελ τουρμπίνα!

Techrules Ren: Ηλεκτρικό σούπερκαρ 1.305 PS με ντίζελ τουρμπίνα!

Το κινεζικό σούπερκαρ έχει μέχρι 6 ηλεκτροκινητήρες, κι έναν στροβιλοκινητήρα για επέκταση της αυτονομίας.

Η κινεζική Techrules πιστεύει ότι με το πρώτο της μοντέλο παραγωγής, το Ren, που έκανε παγκόσμιο ντεμπούτο στη Γενεύη, μπορεί να μπει με αξιώσεις στην αγορά των σούπερκαρ.

Τo Ren είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις, με δύο, με τέσσερα και με έξι ηλεκτρικά μοτέρ, τα οποία συνδυάζονται με έναν πατενταρισμένο στροβιλοκινητήρα (TREV) που καίει πετρέλαιο ντίζελ και λειτουργεί ως range extender φορτίζοντας την μπαταρία.  

Κρατηθείτε για να ακούσετε την απόδοση της κορυφαίας έκδοσης με τα δύο ηλεκτρομοτέρ μπροστά και τα τέσσερα πίσω: 1.305 PS και… 238,5 kgm ροπής!

Σε αυτή τη μορφή του, το Ren κάνει το 0-100 km/h σε 2,5” και φτάνει τα 350 km/h τελικής, καθώς το βάρος του δεν ξεπερνά τα 1.700 kg, δίνοντας μια αναλογία ισχύος/βάρους 0,77 PS/kg – καλύτερη από της Bugatti Chiron!

Αν θεωρείτε ότι δεν θα μπορείτε να δαμάσετε τόσα άλογα και χιλιογραμμόμετρα, τότε αγοράστε την έκδοση με τα 4 μοτέρ, τα 870 PS και τα μόνο 159 kgm. Και στην περίπτωση που είστε αρχάριοι, υπάρχει και το Ren με τα δύο μόνο ηλεκτρικά μοτέρ, που αποδίδει 435 PS και μόλις 79,5 kgm ροπής…

Την αναγκαία ενέργεια για τους ηλεκτροκινητήρες παρέχουν τρεις συστοιχίες υδρόψυκτων μπαταριών ίοντων λιθίου, με χωρητικότητα 14, 25 και 32 kWh αντίστοιχα. Μπορούν να φορτιστούν στο 80% σε λιγότερο από 15 λεπτά με έναν ταχυφορτιστή DC, και έχουν διάρκεια ζωής 100.000 κύκλων φόρτισης.

Η τουρμπίνα TREV είναι διαθέσιμη σε δύο τύπους: με 30 kW και με 80 kW, και στην πιο οικονομική του έκδοση το Ren μπορεί να καλύψει έως και 2.000 km με 80 λίτρα καυσίμου. Η Techrules λέει ότι η TREV αποδίδει καλύτερα με πετρέλαιο ντίζελ, αλλά μπορεί να λειτουργήσει και με αέρια καύσιμα

Πέρα από τα νούμερα, εντυπωσιάζει και η εμφάνιση του Techrules Ren. Πράγμα που δεν πρέπει να μας εκπλήσσει, αφού η διαστημική σχεδίαση με το τριπλό κόκπιτ είναι έργο των διάσημων Fabrizio και Giorgetto Giugiaro.

Το κινέζικο σούπερκαρ έχει μια τριπλή καλύπτρα σε στιλ μαχητικού τζετ η οποία σηκώνεται για να έχουν οι τρεις επιβάτες πρόσβαση στο εσωτερικό. Η διάταξη επιτρέπει και εκδόσεις του Ren με μία μόνο θέση, ή με δύο, οπότε υπάρχει επιπλέον χώρος για αποσκευές και αντίστοιχα με μονή καλύπτρα για τον οδηγό, και διπλή για οδηγό κι έναν επιβάτη. Σε κάθε περίπτωση την ασφάλεια εγγυάται αγωνιστικού τύπου ρολ-κέιτζ.

Αγωνιστικού τύπου είναι και οι αναρτήσεις με οριζόντια, εσωτερικά τοποθετημένα coilover και ράβδους ώσης. Τα φρένα είναι κάρμπον-κεραμικά και οι τροχοί 22” με λάστιχα 265.

Τρεις ξεχωριστές οθόνες ελέγχου δεσπόζουν στο εσωτερικό, που είναι ντυμένο με φίνο ιταλικό δέρμα, ύφασμα τζιν, αλλά και εκτεθειμένο ανθρακόνημα. Οι Κινέζοι έχουν επίσης ενσωματώσει μικρόφωνα και ηχεία στα καθίσματα για την επικοινωνία ανέμεσα στους επιβάτες, ενώ ο οδηγός μπορεί να μιλάει στους έξω με ένα σύστημα μικροφώνου-μεγαφώνου πίσω από τα πλευρικά σήματα.

Η Techrules εκτιμά ότι η παραγωγή θα ξεκινήσει του χρόνου. Θα κατασκευαστούν με το χέρι στην Ιταλία 96 αυτοκίνητα, αλλά με ρυθμό που δεν θα ξεπερνά τα 10 ετησίως.

Οι τιμές δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, αλλά αναμένονται επταψήφιες…

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube