Teaser για την προσεχή Mercedes-Benz CLS

Teaser για την προσεχή Mercedes-Benz CLS

Η νέα μπερλίνα της Mercedes-Benz θα βασίζεται στα μηχανικά μέρη E-Class, με κορυφαία έκδοση μια υβριδική 6κύλινδρη AMG.

H Mercedes-Benz έδωσε στη δημοσιότητα την πρώτη επίσημη άποψη από το αυτοκίνητο που θα είναι η επόμενη γενιά της CLS και πιθανότατα θα κάνει πρεμιέρα στο Los Angeles Auto Show 2017, στο τέλος του μήνα.

Η σιλουέτα του teaser μας δείχνει ένα αυτοκίνητο που βασίζεται στην εξέλιξη του ντιζάιν του υφιστάμενου μοντέλου και με στόχο να ανταγωνιστεί τo επερχόμενo Audi A7 Sportback και την Porsche Panamera. Εξέλιξη που έχει να κάνει με ένα πιο ακμαίο σουλούπι της οικείας, χυτής σιλουέτας.

Οι πληροφορίες λένε ότι η CLS εξελίχτηκε με κύριο στόχο την ενίσχυση της πολυτέλειας και της ραφινάτης λειτουργίας. Μια προσπάθεια για να δημιουργήσει η γερμανική εταιρεία μια πιο ξεκάθαρη ταυτότητα ανάμεσα στο αυτοκίνητο και στην παρόμοιας κοψιάς 4θυρη AMG GT. Έτσι η ομοιότητα μεταξύ των δύο μοντέλων θα περιορίζεται στον αριθμό των θυρών και στο χυτό πορτμπαγκάζ.

Η νέα GLS θα μπορεί λοιπόν να καμαρώνει για την high-tech καμπίνα της, με τη μεγάλη οθόνη για το infotainment, ενώ στην AMG εκδοχή της θα είναι εστιασμένη όπως είναι φυσικό στις επιδόσεις. Αλλά αυτή είναι μια έκδοση που δεν την περιμένουμε πριν από τον Σεπτέμβριο του 2018 και με πιθανή πρεμιέρα στο Mondial de lAutomobile 2018, στο Παρίσι. Ως εκ τούτου η AMG CLS 63 με το V8 θα φύγει από την γκάμα για να μην μπαίνει στα χωράφια της 4θυρης AMG GT.



Η νέα κορυφαία έκδοση της επίσης νέας GLS λοιπόν θα φοράει έναν 3λιτρο σε σειρά κινητήρα τούρμπο, συνδυασμένο με ένα ηλεκτρομοτέρ 68 PS. H υβριδική CLS θα ονομάζεται CLS 53 και θα είναι η πρώτη από μια σειρά μοντέλων τηςMercedes-AMG με αυτό το νούμερο.

Η συνδυασμένη ισχύς της υβριδικής AMG CLS αναμένεται γύρω από τους 460 ίππους, 100+ PS πιο αδύναμη από τη υφιστάμενη CLS 63 S με το μοτέρ V8. Ωστόσο, η ηλεκτρική ροπή και ισχύς αναμένεται να φέρουν τις επιδόσεις της στο ίδιο επίπεδο με αυτές της V8.

Στα συστατικά της υβριδικής CLS αναμένεται να υπάρχει προηγμένη τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας για να βοηθά στην φόρτιση των συστοιχιών μπαταρίας ιόντων λιθίου εν κινήσει. Πρόκειται για εφαρμοσμένη τεχνολογία σε άλλα μοντέλα της γκάμας της εταιρείας και θα αποτελεί μέρος του 48βολτου ηλεκτρικού συστήματος του αυτοκινήτου.

Η ευρύτερη γκάμα της νέας και πολυτελέστερης CLS βασίζεται στην επιτυχημένη πορεία της συγγενούς της E-Class που είναι και η κορυφαία πολυτελής executive μπερλίνα της αγοράς. Αυτοκίνητο με το οποίο η CLS θα μοιράζεται πλατφόρμα και την πλειονότητα των μηχανικών μερών, καθώς και επιλεγμένους 4κύλινδρους κινητήρες τούρμπο που θα συνιστούν και τον κύριο όγκο της γκάμας.

Τα 6κύλινδρα βενζινοκίνητα μοτέρ και οι κινητήρες ντίζελ θα συνιστούν το κορυφαίο μη AMG κομμάτι της γκάμας, ρυθμισμένα έτσι ώστε να παρέχουν το μεγαλύτερο δυνατό ραφινάρισμα και αποδοτικότητα. Πέρα όμως από τις τεχνικές ομοιότητες, η CLS κληρονομεί και σχεδιαστικά στοιχεία από την E-Class, αν και με πιο έντονο στιλ έτσι ώστε να ταιριάζουν στο πιο χυτό σουλούπι της.

Συστήματα από την τεχνολογία ημί-αυτόνομης οδήγησης της E-Class θα μεταφερθούν αυτούσια στη νέα CLS, περιλαμβανομένων του Speed Limit Pilot (ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα σε σχέση με τα αναγραφόμενα όρια ταχύτητας) και του Active Lane Change Assist που μπορεί αυτόνομα να επιχειρεί αλλαγή λωρίδας. Το λογισμικό του infotainment και τα μενού θα είναι τα ίδια με αυτά της E-Class, με την εικόνα του εσωτερικού του αυτοκινήτου να μας δείχνει ένα ταμπλό που είναι πανομοιότυπο σε ό,τι έχει να κάνει με τους αεραγωγούς και την κεντρική κονσόλα.

Τέλος, να σημειώσουμε ότι το πιθανότερο, αν όχι βέβαιο, είναι η Shooting Brake να καταργηθεί από την γκάμα λόγω χαμηλής ζήτησης.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube