Στο πρώτο 6μηνο του 2017 το νέο Audi A5
Έχει σχεδόν φτάσει η ώρα της αντικατάστασης για το κουπέ A5, που θα βασίζεται στη νέα γενιά του Α4.
Η παρουσίαση της πρώτης γενιάς του μεσαίου κουπέ της Audi είχε προηγηθεί εκείνης του σεντάν Α4 στο οποίο και βασιζόταν.
Αυτή τη στιγμή όμως είναι ένα από τα πιο παλιά μοντέλα στη γκάμα της εταιρείας κι έχει να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως η 4άρα της BMW και η C-Class Coupe της Mercedes-Benz. Για τη δεύτερη γενιά, η Audi προτίμησε την πεπατημένη οδό, με την κουπέ έκδοση να έπεται της σεντάν. Όπως και στο Α4, το Α5 θα έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο από το σημερινό, για πιο αρχοντικό πάτημα στο δρόμο και πιο ευρύχωρη καμπίνα. Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες πάντως η γραμμή του παραμένει ξεκάθαρα κομψή, με μακρύ και χαμηλό προφίλ καθώς και φαρδύ ίχνος στο δρόμο.
Η χρήση των μηχανικών μερών του Α4 υπόσχεται μείωση βάρους μέχρι και 100 kg, οπότε τα δυναμικά χαρακτηριστικά αναμένονται πολύ αναβαθμισμένα. Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει τετρακύλινδρα κι εξακύλινδρα μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου, ενώ δεν αποκλείεται καθόλου να δούμε και τον 1.400άρη TFSI των 150 ίππων κάτω από το καπό, καθώς επίσης και μια plug-in υβριδική έκδοση. Προκειμένου το κορυφαίο RS5 να μπορεί να κοντράρει την BMW M4 και τη Mercedes-AMG C63 Coupe, θα χρησιμοποιεί ένα V6 με δύο τούρμπο και απόδοση κοντά στους 500 ίππους αντί για τον ατμοσφαιρικό 4.2 V8 του σημερινού. Μάλιστα κόντρα στη συνήθη πρακτική της, αυτή τη φορά η Audi δε θα καθυστερήσει να λανσάρει την κορυφαία έκδοση σε σχέση με τον κύκλο ζωής του μοντέλου. Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες δείχνουν πολλά κοινά σημεία με το Α4 και στην καμπίνα, όπου εκτός από τα κορυφαία σε ποιότητα υλικά θα μεταφερθεί και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, το Virtual Cockpit.
Το νέο Α5 Coupe είναι προγραμματισμένο να πατήσει επίσημα δρόμο μέσα στο πρώτο μισό του 2017, άρα δεν αποκλείεται να το δούμε για πρώτη φορά στο σαλόνι του Λος Άντζελες τον Νοέμβριο ή του Ντιτρόιτ τον Ιανουάριο. Θα ακολουθήσει το ανοιχτό A5 Cabriolet καθώς και το A5 Sportback, ώστε να υποστηρίξει την κατηγορία που το ίδιο δημιούργησε.
[Πηγή: Autocar.co.uk]