Στα σκαριά το VW Golf MK8

Στα σκαριά το VW Golf MK8

Η νέα γενιά του Golf θα δώσει έμφαση στις mild hybrid εκδόσεις.

Η επόμενη γενιά του Golf, η όγδοη, θα υποστεί τις μεγαλύτερες αλλαγές στην ιστορία του μοντέλου, μιας και η γερμανική εταιρεία θα εστιάσει στην υβριδική τεχνολογία, θα μικρύνει την διαθέσιμη γκάμα κινητήρων και θα προσφέρει ένα εντελώς νέο εσωτερικό.

Η άφιξη της νέας γενιάς του Golf θα συμπέσει μαζί με τα νέα I.D., τη νέα οικογένεια ηλεκτρικών οχημάτων της VW, με το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο να ανήκει στην κατηγορία του Golf. Παρόλα αυτά, ο κ. Herbert Diess είχε δηλώσει ότι παρά την επίθεση που θα δεχθεί η αγορά από τα ηλεκτροκίνητα, η VW θα παρουσιάσει πέντε τέτοια μοντέλα μέχρι το 2025, το νέο Golf θα παραμείνει στο επίκεντρο της γερμανικής εταιρείας.

Σε δηλώσεις του Diess στον βρετανικό Τύπο, ανέφερε ότι «Προτεραιότητα αποτελεί το Golf, καθώς αποτελεί το βασικό μας προϊόν και εκεί θα εστιάσουμε. Η προσοχή του κοινού, του Τύπου και του Τμήματος Επικοινωνίας μας έχει εστιάσει στην ηλεκτροκίνηση, διότι πιστεύουμε σε αυτά. Είμαι όμως πεπεισμένος ότι η επόμενη γενιά Golf θα παραμείνει το βασικό μας προϊόν».

«Η επόμενη γενιά του Golf, που ήδη βρισκόμαστε σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης, θα είναι ένα πολυτάλαντο αυτοκίνητο», ανέφερε ο κ. Diess και συνέχισε λέγοντας, «Θα μπορούσαμε να το ξαναπούμε “Das Auto” διότι είναι ένα πολύ καλό πακέτο για πέντε ενήλικους, κάνει πολλά πράγματα καλά».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: VW Golf 1.5 TSI Evo 150 PS

Η VW θα χρησιμοποιήσει μια βελτιωμένη εκδοχή της διαμορφώσιμης πλατφόρμας MQB που θα προσφέρει και μειωμένο βάρος κατά 70 kg, χάρη στη χρήση πιο προηγμένων υλικών. Η εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου δεν θα διαφοροποιηθεί δραματικά, αλλά όπως μπορείτε να δείτε και στις ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες που κυκλοφορούν στον βρετανικό Τύπο, η νέα όγδοη γενιά θα έχει πιο χαμηλό και σφηνοειδές εμπρός μέρος, με λεπτότερα φώτα τύπου LED. Αλλαγές θα υπάρξουν και στο πίσω μέρος, με τους ώμους να αποκτούν επιπλέον ένταση και τον λογότυπο να μετακομίζει κάτω από το σήμα, όπως συνέβη και με το νέο Arteon.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: VW Arteon 2.0 TDI DSG

Τις μεγαλύτερες όμως αλλαγές θα τις «υποστεί» η καμπίνα, με τα περισσότερα κουμπιά να αντικαθίστανται από πλήκτρα αφής. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων του τωρινού μοντέλου θα εμπλουτιστεί περαιτέρω και θα ανήκει στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων, ενώ όλες σχεδόν οι λειτουργίες του αυτοκίνητου θα ελέγχονται μέσω μιας μεγάλης οθόνης αφής που θα βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα.

Στην γκάμα κινητήρων, πέρα από τις βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, το νέο Golf θα είναι το πρώτο VW με ήπια υβριδική τεχνολογία, χάρη στην υιοθέτηση του 48βολτου ηλεκτρικού συστήματος. Όπως μάλιστα είπε και ο Diess «Τα συστήματα αυτά θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην επόμενη γενιά του Golf, και αυτή θα είναι η πρώτη εφαρμογή τους».

Οι υπόλοιπες εκδόσεις στην γκάμα θα αφορούν τον καινούριο 4κύλινδρο 1.5 TSI, με την πετρελαιοκίνητη γκάμα να απαρτίζεται από τον νέο 1.5 TDI που θα αντικαταστήσει τον 1.6. Οι εκδόσεις επιδόσεων θα αποκτήσουν ακόμα περισσότερη ισχύ, με το GTI να φτάνει τους 250 ίππους και το R τους 350.

Τέλος, η plug-in έκδοση GTE θα συνεχίσει να υφίσταται, αλλά η ηλεκτρική eGolf θα καταργηθεί μιας και θα έρθει το I.D. μοντέλο με παρόμοιες διαστάσεις.

Η παρουσίαση του νέου VW Golf MK8 θα πραγματοποιηθεί στην Έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2019.

[Πηγή: Auto Express]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube