Σκληροπυρηνική BMW M2 με το διτούρμπινο μοτέρ της M4
H επικείμενη, ακόμα πιο σκληροπυρηνική, BMW M2 είναι πιθανό να φορά τον ίδιο 3λιτρο TwinPower Turbo που φορούν οι Μ3 και Μ4 Coupé.
To Bimmer Today αναφέρει ότι οι μηχανικοί της BMW αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν μια detuned έκδοση του διτούρμπινου 3λιτρου και 6κύλινδρου S55 των M3/M4 Coupe αντί μιας αναβαθμισμένης έκδοσης του 6κύλινδρου της M2 Coupé με το ένα τούρμπο.
Η απόφαση αυτή, στην περίπτωση που έτσι συμβεί, προφανώς επελέγη καθώς είναι ασφαλέστερη η αποδυνάμωση του S55 των 431 PS –κρατώντας παράλληλα ψηλά τα αποθέματα ροπής- παρά το φούσκωμα του Ν55 από τα 370 PS στα 400 που λέγεται ότι θα αποδίδει η σκληροπυρηνική M2. Να θυμίσουμε ότι ο Ν55 είναι το μοτέρ που φορά η M235i Coupé και έχει ήδη υποστεί μια αναβάθμιση για να ανέβει από τα 326 στα 370 PS.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την BMW M235i Coupé στην πίστα του Spa-Francorchamps [video]
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την BMW M2 Coupé στην πίστα του Hungaroring
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ανεβαίνουμε με την BMW M3 στο Grossglockner [video]
Με 400 άλογα, η άγρια M2 Coupé θα βρεθεί άμεσα αντιμέτωπη με το Audi TT RS των επίσης 400 PS στην εθνική και διεθνή αρένα, αν και το τελευταίο να θυμίσουμε ότι φορά 5κύλινδρο 2,5λιτρο μοτέρ.
Το γερμανικό site αναφέρει ότι η σκληροπυρηνική BMW M2 θα μπορούσε να ονομάζεται CS παρά CSL ή GTS και ότι θα μπορούσε να υιοθετεί το set-up των M3/M4 Coupé, αλλά ρυθμισμένο κατάλληλα για το μικρότερο μέγεθος και βάρος του αυτοκινήτου. Χάρη δε στα νέα αεροδυναμικά βοηθήματα και την απαραίτητα δίαιτα που θα υποστεί, αυτή η M2 Coupé CS θα έχει τις προδιαγραφές για να γίνει ένα από τα καλύτερα σπόρτσκαρ που έχουν κατασκευαστεί τα τελευταία χρόνια.
[Πηγή Bimmer Today, απεικόνιση x-tomi design]