Σκέψεις για παραγωγή του Audi TT Sportback Concept
Η 4θυρη έκδοση του TT μπορεί να κάνει την εμφάνισή της στις εκθέσεις ως ηλεκτρικό sport sedan.
Η Audi είχε παρουσιάσει το 2014 σε εκδήλωση του VW Group στο Παρίσι το 4θυρο πρωτότυπο του δημοφιλούς κουπέ TT, και σε επόμενη εμφάνισή του σε Έκθεση της Κίνας, η γερμανική εταιρεία είχε αφήσει να εννοηθεί ότι ετοιμάζεται να το βγάλει στην παραγωγή.
Την ίδια χρονιά είδαμε ακόμα μία πρωτότυπη έκδοση του TT, το plug-in υβριδικό TT Offroad Concept, και όλοι πιστέψαμε ότι μαζί με τα υπάρχοντα κουπέ και roadster, η Audi φτιάχνει μια σπορ «υποφίρμα» στην μικρή κατηγορία. Από τότε όμως συνέβησαν πολλά στο VW Group που σταμάτησαν την ιδέα της κατασκευής αυτών των ιδιαίτερων πρωτότυπων.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Audi TT 2.0 TDI ultra
Το TT Sportback βασιζόταν αισθητικά και μηχανικά στο μικρό κουπέ της γκάμας, και η δυναμική σχεδίαση δημιουργούσε έναν ελκυστικό ανταγωνιστή της Mercedes-Benz CLA.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic
Η κατηγορία όμως των μικρομεσαίων premium sedan θα δυναμώσει και άλλο με την έλευση του MINI “Riley” Sedan, οπότε η Audi πρέπει να σκεφτεί πως θα κοντράρει και αυτή την ξεχωριστή σε σχεδίαση και εξατομίκευση πρόταση της κατηγορίας, βγάζοντας τελικά στην παραγωγή το TT Sportback.
Για να συμβεί όμως αυτό θα πρέπει το υπάρχον TT να κλείσει τουλάχιστον τον πρώτο κύκλο ζωής του και να υποστεί ανανέωση, δηλαδή σε τουλάχιστον ένα χρόνο. Η Audi γνωρίζει ότι σαν premium κατασκευαστής, δεν μπορείς να εμπλουτίσεις την γκάμα ενός μοντέλου που περιμένει ανανέωση με μία επιπλέον έκδοση αμαξώματος. Και αυτό γιατί δεν θα πρέπει να έχει τα σχεδιαστικά highlight της προ ανανέωσης έκδοσης, αλλά τουλάχιστον της ρετουσαρισμένης.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Audi TTS S tronic
Το άλλο σημαντικό δεδομένο που γνωρίζει η Audi και επιδιώκει να πρωταγωνιστήσει, είναι η στροφή που κάνει το αγοραστικό κοινό στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Για αυτόν τον πολύ σημαντικό λόγο, είναι αντιληπτό ότι μπορεί να μην δούμε τελικά τόσο γρήγορα την 4θυρη έκδοση του TT, αλλά να κάνει την εμφάνισή της με τη νέα 4η γενιά του μοντέλου το 2020.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε το Audi TT Roadster 2.0 TFSI S tronic
Μέχρι τότε η τεχνολογία στις μπαταρίες θα έχει προχωρήσει αρκετά και οι μηχανικοί της Audi θα έχουν ανασχεδιάσει την πλατφόρμα MQB για την φιλοξενία του πακέτου μπαταριών, έχοντας παράλληλα χρησιμοποιήσει και περισσότερο αλουμίνιο για να μειώσουν το βάρος του μοντέλου.
[Πηγή: autoevolution]