SEAT: Εξηλεκτρισμός για τα επόμενα Cupra;
Στο μέλλον ίσως δούμε υβριδικές, αλλά και πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις στην γκάμα σπορ μοντέλων Cupra της SEAT.
Σε μια προσπάθεια να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό της, η SEAT ίσως γίνει η πρώτη εταιρία που θα προσφέρει υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα με σπορ χαρακτήρα και ρεαλιστικό κόστος.
Η ιδέα βρίσκεται ακόμα σε πολύ αρχικό στάδιο, όμως ο γενικός διευθυντής της SEAT στο Ην. Βασίλειο, Richard Harisson, αποκάλυψε στο βρετανικό Autocar τις σκέψεις του για αυτό το θέμα. «Το πώς θα εφαρμόσουμε τον εξηλεκτρισμό στα Cupra έχει αρκετό ενδιαφέρον», δήλωσε. «Δεν υπάρχουν τελικά σχέδια προς το παρόν, αλλά θα ήθελα να εξερευνήσουμε τις διαφορετικές δυνατότητες που προσφέρουν οι υβριδικές και οι πλήρως ηλεκτρικές λύσεις. Έτσι, θα διαλέγαμε την κατάλληλη και θα το κάναμε σωστά. Το όνομα Cupra δεν μπορεί να μπει σε οτιδήποτε».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: SEAT Leon Cupra 300
«Θα χρειαζόταν να αποφασίσουμε αν θα εμπλακούμε σε αγώνες με αυτή την τεχνολογία, για να αποδείξουμε την αξία της, ή αν θα αφήσουμε τα προϊόντα μας να μιλήσουν από μόνα τους. Η Tesla ήρθε από το πουθενά, χωρίς καμία παράδοση, οπότε κάτι τέτοιο είναι εφικτό», είπε ο Harrison. «Αν διαλέξουμε τον πρώτο δρόμο, θα είναι μια ευκαιρία να κάνουμε τα πράγματα λίγο διαφορετικά. Δεν χρειάζεται να ασχοληθούμε για άλλη μια φορά με γύρους στο Nürburgring. Υπάρχουν πολλές μορφές motorsport σήμερα, και πολλά πιθανά επιτεύγματα που θα μπορούσαν να αποδειχθούν πιο ενδιαφέροντα για τη νέα γενιά αγοραστών».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: SEAT Ibiza 1.0 ECO TSI 95 PS
Το σίγουρο είναι ότι τα μοντέλα Cupra δεν θα αποτελούν απλώς ένα στολίδι στην κορυφή της γκάμας του εκάστοτε μοντέλου, αλλά θα έχου σαφείς στόχους πωλήσεων. «Ό,τι κι αν κάνουμε, δεν θα χρησιμοποιήσουμε το όνομα Cupra απλώς για τη βελτίωση της εικόνας της φίρμας. Θα πρέπει να υπάρχει εμπορικό ενδιαφέρον για αυτό». Άλλωστε και ο πρόεδρος της SEAT, Luca de Meo, έχει δηλώσει πως θα ήθελε να διευρύνει και να ενισχύσει την γκάμα Cupra, για να κάνει πιο θελκτική την εταιρία, να κρατήσει περισσότερους πελάτες και τελικά να αυξήσει τα κέρδη.
[Πηγή: Autocar]