Πλησιάζει το νέο Ford Ka στην Ευρώπη;
H Ford Ινδίας δοκιμάζει εντατικά το Figo χάτσμπακ, το μοντέλο που θα αποτελέσει και τη βάση του νέου ευρωπαϊκού Ka, στο πλαίσιο του «One Ford».
Το νέο Ford Figo χάτσμπακ δοκιμάζεται ήδη εντατικά στην Ινδία, μαζί με το ταίρι του, το Figo σεντάν, που το είδαμε το 2014 στο India Auto Expo.
Φωτογραφίες scoop και των δύο αυτοκινήτων ήδη κυκλοφορούν στο web. Χάρη σε αυτές λοιπόν ξέρουμε ότι η Ford Ινδίας δεν θα κατασκευάσει μόνο το σεντάν Figo που θα έχει μήκος κάτω από τα 4m, αλλά και τη χάτσμπακ εκδοχή του, που γεύση της έχουμε πάρει από τη Βραζιλία, όπου λανσαρίστηκε υπό την ονομασία Ka+.
Η Ford Ινδίας θα έχει επιχειρησιακά έτοιμο το νέο εργοστάσιό της στην Sanand στις 26 Μαρτίου, μια μονάδα που θα είναι επιφορτισμένη με την παραγωγή του ζεύγους Figo.
Από τη φωτογραφία του εσωτερικού μπορούμε να διακρίνουμε ότι το Figo 2015 θα διατίθεται και με αυτόματο σασμάν, που αναμένεται να είναι το 6άρι διπλού συμπλέκτη που φορά και το Ford EcoSport. Το αξιοπαρατήρητο στο σασμάν είναι ότι έχει και θέση «S» εκτός από τις βασικές θέσεις P, R, N και D. Κάτι που σημαίνει ότι αυτό το DCT έχει και σπορ ρύθμιση.
Στην Ινδία, όπου το Ford Figo που θα λανσαριστεί στο μέσο του 2015, η γκάμα των κινητήρων αναμένεται να περιλαμβάνει ένα 1.200άρη βενζίνης και ένα ντίζελ 1.500 TDCi.
Για την Ευρώπη αναμένουμε το πρόκριμα του Ka, υπό τη μορφή τελικού πρωτοτύπου να το δούμε στην Έκθεση της Φρανκφούρτης, ενώ το επίσημο λανσάρισμα του μοντέλου παραγωγής ν γίνει στο Σαλόνι της Γενεύης, τον Μάρτιο 2016. Η γκάμα των κινητήρων αναμένεται να απαρτίζεται από τον 4κύλινδρο 1.200άρη ατμοσφαιρικό Duratec με τους 69 PS, τον 3κύλινδρο 1.000άρη EcoBoost με τους 100 PS, καθώς και τον καινούργιο 1.500άρη Duratorq με τους 95 PS, με τους δύο τελευταίους να εκπέμπουν CO2 κάτω από τα 100 g/km.
[Πηγή: RushLane]