
Περισσότερα SUV από το M Division
Περισσότερα SUV εξελιγμένα από το M Division θα προστεθούν στο μέλλον στην γκάμα της BMW.


Όταν σκέφτεσαι BMW M η X6 δεν είναι ακριβώς αυτό που σου έρχεται στο μυαλό. Τέλος πάντων, δεν είναι φυσιολογικό να σκέφτεσαι ένα SUV όταν η κουβέντα αφορά σπορ αυτοκίνητα όπως αυτά που παραδοσιακά κατασκευάζει το M Division.
Παρόλα αυτά, οι επιδόσεις τους είναι εντυπωσιακές. Και δεν μιλάμε μόνο για τις κτηνώδεις biturbo V8 Χ5Μ και Χ6Μ. Ακόμη και η Χ4 xDrive M40i που δοκιμάσαμε πρόσφατα βγάζει 360 ίππους από έναν εξακύλινδρο κινητήρα και κάνει 0-100 km/h σε 5”. Και να φανταστεί κανείς ότι δεν είναι αυτοκίνητο M αλλά για έκδοση M Performance. Για να καταλάβετε την διαφορά, πάρτε για παράδειγμα την M2 και την M235i.
Μιλώντας στο αυστραλιανό site Motoring, ο αντιπρόεδρος πωλήσεων και μαρκετινγκ του BMW M Division, Peter Quintus δήλωσε: «Είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχει δυναμική στην κατηγορία των SUV. Γι’ αυτό και θα δείτε περισσότερα μοντέλα Μ σύντομα σε αυτό το κομμάτι της αγοράς».
Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε την BMW M235i στην πίστα Spa Francorchamps [video]
Έχουμε ήδη δει να δοκιμάζεται στο Nurburgring η X3M, οπότε λογικά αυτό θα είναι το επόμενο μοντέλο. «Αν δείτε τα στοιχεία, σε ποιες κατηγορίες έχουμε τις περισσότερες πωλήσεις, θα καταλάβετε σε ποια μοντέλα υπάρχει η μεγαλύτερη προοπτική», δήλωσε ο Quintus. Οπότε πιθανότατα θα προκύψει Μ αυτοκίνητο βασισμένο στην Χ1 και στην Χ4.
Παρόλα αυτά η BMW θέλει να κρατήσει έναν πιο ιδιαίτερο χαρακτήρα για τις Μ. «Έχουμε περίπου 10 μοντέλα με Μ εκδόσεις», δήλωσε ο Quintus. «Αν δείτε τον ανταγωνισμό μας, εκεί οι αντίστοιχες γρήγορες σπορ εκδόσεις είναι οι διπλάσιες. Η φιλοσοφία μας είναι να μην δημιουργήσουμε μία BMW M πάνω σε κάθε μοντέλο.
Πηγή R&T, Motor1