Pagani Huayra Roadster: Teaser εικόνες
H Pagani αποκαλύπτει teaser φωτογραφίες της Huayra Roadster. Και επιβεβαιώνει επίσημα ότι θα κάνει ντεμπούτο στην Γενεύη.
Σε επίσκεψή μας στο εργοστάσιο της Pagani πριν δύο χρόνια μας είχαν αποκαλύψει ότι το πρωτότυπο της Huayra Roadster, τουλάχιστον σε στατική μορφή, ήταν έτοιμο. Και απόρρητο.
Το αυτοκίνητο έχει παρουσιαστεί πριν κάποιους μήνες από τον ίδιο τον Horacio Pagani σε πολύ συγκεκριμένους πελάτες, με απόλυτη μυστικότητα, στα κεντρικά της εταιρείας στη Modena. Και πλέον επιβεβαιώθηκε ότι θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο.
Η Pagani στέλνει τις ευχές της για τη νέα χρονιά αποκαλύπτοντας μερικές teaser φωτογραφίες του νέου μοντέλου. Στην κάτοψη βλέπουμε το αυτοκίνητο με ανοιχτή οροφή. Θα είναι σκληρή, κατασκευασμένη από ανθρακόνημα, ώστε να είναι ελαφριά. Η Huayra Roadster με σφραγισμένη την οροφή θα έχει την ίδια αίσθηση με την κουπέ. Θα αφαιρείται εύκολα και θα αποθηκεύεται εντός του αυτοκινήτου. Πιθανότατα σε δύο κομμάτια, όπως στη Lamborghini Aventador Roadster.
Στο σκίτσο φαίνεται ανασχεδιασμένο το πίσω μέρος, με νέο μεγαλύτερο και πιο επιθετικό diffuser και μια προέκταση των φτερών πάνω από τα πίσω φώτα, να λειτουργούν ως μικρά αεροδυναμικά πτερύγια. Ανασχεδιασμένη είναι επίσης και η διάταξη των εξατμίσεων. Πιο σημαντική ωστόσο φαίνεται να είναι η αλλαγή στην διαμόρφωση του εμπρός μέρους, με νέα μάσκα που θυμίζει την βασισμένη στην Enzo, Ferrari FXX. Ο κεντρικός αεραγωγός φαίνεται να είναι προτεταμένος και να έχει πλέον παραλληλόγραμμο αντί για οβάλ σχήμα. Στο κέντρο του υπάρχει τώρα ένας διπλός κάθετος πυλώνας που κατεβαίνει ως προέκταση του κεντρικού φουσκωμένου τμήματος, μεταξύ των δύο κινούμενων εμπρός flaps, του ενεργού αεροδυναμικού πακέτου που βελτιώνει την οδική συμπεριφορά.
Οι περισσότεροι νομίζουν ότι αυτό είναι το πίσω μέρος, αλλά εδώ βλέπουμε τη μάσκα με τη νέα σχεδίαση.
Η Pagani Huayra Roadster είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα κατασκευάζεται στο νέο εργοστάσιο της μάρκας. Είναι μόλις λίγα μέτρα από το παλιό, στο διπλανό τετράγωνο για την ακρίβεια. Αλλά είναι υπερσύγχρονο, σε ό,τι έχει να κάνει με την κατασκευή του μονοκόκ και των άλλων δευτερευόντων τμημάτων από ανθρακονήματα, καθώς και αυτών από εξωτικά μέταλλα, όπως μαγνήσιο, κράματα αλουμινίου, τιτάνιο, και άλλα. Η Pagani προμηθεύεται τον κινητήρα από την AMG, έναν V12 ξηρού κάρτερ ο οποίος, με τη βοήθεια δύο υπερσυμπιεστών, αποδίδει 730 PS στις 5.800 rpm και 102 kgm ροπή από τις 2.250 ως τις 4.500 rpm. Αλλά κατασκευάζει in house το σασί, τα πάνελ του αμαξώματος και τους βραχίονες της ανάρτησης, όπως και όλα τα εξαρτήματα της καμπίνας. Η Huayra θα εξακολουθήσει φυσικά να είναι χειροποίητη, αλλά η νέα μονάδα επιτρέπει την αύξηση της παραγωγής από τις 100 στις 300 μονάδες ετησίως.