Pagani Huayra BC: Ελαφρύτερη και ισχυρότερη
Η αναβαθμισμένη έκδοση της Huayra που η Pagani θα παρουσιάσει στην Γενεύη δείχνει και είναι πιο άγρια.
Έχουμε ξαναμιλήσει για την αναβαθμισμένη έκδοση της Huayra που η Pagani θα παρουσιάσει στο φετινό σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης. Έγκυρες πηγές επιβεβαιώνουν το ρεπορτάζ που την θέλει να φέρει τα αρχικά BC, προς τιμήν του Benny Caiola. Ενός συλλέκτη, λάτρη των Pagani, που πέθανε τον Απρίλιο του 2010.
Λέγεται ότι η ειδική αυτή έκδοση θα παραχθεί σε 20 μόλις αντίτυπα, τα οποία έχουν ήδη πουληθεί όλα, σε τιμή 2,5 εκατομμυρίων ευρώ.
Το αυτοκίνητο έχει περάσει ένα πρόγραμμα εξαντλητικής δίαιτας, με αποτέλεσμα να ζυγίζει πλέον 150 κιλά λιγότερα από την… απλή έκδοση. Και από την άλλη, ο εξάλιτρος biturbo V12 της AMG έχει εξελιχθεί ώστε να βγάλει 100 άλογα πάνω από τα 730 της σημερινής Huayra.
Με 830 άλογα και βάρος μόλις 1.200 κιλά λοιπόν, η επιτάχυνση 0-100 km/h για την BC αναμένεται να πέσει κάτω από το φράγμα των 3”, ενώ η τιμή που ανακοινώνει το εργοστάσιο για την Huayra σήμερα είναι 3,3”. Αλλαγές έχουν γίνει και στην εξωτερική σχεδίαση. Οι πλευρικές φούστες θα είναι ανασχεδιασμένες και το diffuser σπηλαιώδες. Διαφορετικοί, μεγαλύτερης διαμέτρου, θα είναι και οι τροχοί. Το σπόιλερ είναι μεγαλύτερο και προτεταμένο, δύο επιπλέον αεραγωγοί έχουν προστεθεί εμπρός, οι εισαγωγές αέρα στα πίσω φτερά έχουν ξεχειλώσει και μια σταθερή αεροτομή έχει προσαρμοστεί στην ουρά. Τα ενεργά πίσω flaps θα διατηρηθούν, ώστε σε συνεργασία με την σταθερή πτέρυγα η αεροδυναμικά παραγόμενη κάθετη δύναμη να φτάσει τα 500 kg στα 250 km/h.
Τελικά η Pagani προτίμησε να κρατήσει για το σαλόνι της επόμενης χρονιάς την Huayra Roadster, η παραγωγή της οποίας έχει αποφασιστεί να είναι 100 κομμάτια, από τα οποία τα μισά έχουν ήδη βρει αγοραστή.
Μέχρι να βάλουμε στο χέρι την BC, ας πάμε πάλι μια βόλτα με την... απλή Huayra που είχαμε παραλάβει μέσα από το εργοστάσιο της Pagani.