Οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες των νέων BMW M3 & M4
Η BMW θα παρουσιάσει αύριο Πέμπτη, τις νέες BMW M3 & M4 επίσημα. Ωστόσο, οι πρώτες φωτογραφίες διέρρευσαν νωρίτερα και μας επιτρέπουν να έχουμε από σήμερα την πλήρη εικόνα
Μια μέρα πριν την επίσημη παρουσίασή τους, οι πρώτε επίσημες φωτογραφίες των νέων BMW M3 και M4 είδαν το φως της δημοσιότητας.
Όπως βλέπετε, το τελικό αποτέλεσμα, τουλάχιστον όσον αφορά την κουπέ Μ4, ελάχιστα διαφέρει από το πρωτότυπο που είχε δείξει λίγους μήνες πριν η βαυαρική εταιρεία στο Pebble Beach Concours d'Elegance. Ακόμα και το χρώμα λανσαρίσματος, είναι στην ίδια χρυσαφί απόχρωση.
Όσον αφορά την σχεδίαση, κύριο χαρακτηριστικό της νέας Μ4 είναι ο προφυλακτήρας με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, οι μαύρες γρίλιες στη μάσκα, το ελαφρώς φουσκωμένο καπό και η αεροδυναμική καθρέπτες. Η οροφή είναι από κάρμπον, όπως και στην προηγούμενη γενιά του μοντέλου. Άλλες στιλιστικές λεπτομέρειες είναι οι δαγκάνες των φρένων σε χρυσαφί απόχρωση, πίσω από τις μαύρες πεντάκτινες ζάντες και η οι δυο διπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος.
Οι ίδιες σχεδιαστικές λεπτομέρειες συναντούνται και στη σεντάν Μ3, στην οποία το μεγαλύτερο νέο, συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά της, έχει να κάνει με την οροφή που πλέον είναι από κάρμπον. Υπενθυμίζουμε ότι σε αντίθεση με την κουπέ Μ3, η προηγούμενη 4θυρη Μ3 είχε συμβατική οροφή. Αυτό σημαίνει ότι στη νέα γενιά οι διαφορές σε βάρος μεταξύ των δυο μοντέλων θα είναι μικρότερες. Ομοίως και οι επιδόσεις, για τις οποίες περισσότερα θα μάθουμε αύριο με την επίσημη αποκάλυψη των δυο μοντέλων από την BMW.
Αυτό που ξέρουμε σήμερα είναι πως κάτω από το καπό των δυο νέων Μ βρίσκεται ένας νέος 6κύλινδρος σε σειρά τούρμπο κινητήρας, με χωρητικότητα 3,0 λίτρων, ο οποίος χάρη στην παρουσία δύο τούρμπο αποδίδει γύρω στους 430 PS και 51 kgm ροπής. Ο νέος αυτός κινητήρας διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού και μεταβλητό χρονισμό και βύθισμα των βαλβίδων, ενώ είναι περίπου 25% οικονομικότερος σε κατανάλωση καυσίμου (σε σχέση με τον V8) και εκπέμπει κάτω από 200 gr/km CO2. Οι τουρμπίνες της IHI είναι απλές και δεν διαθέτουν κάποια ιδιαίτερη τεχνολογία.
Στον βασικό εξοπλισμό συναντάμε ένα καινούριο μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων που είναι 12 κιλά ελαφρύτερο από το απερχόμενο, ενώ στον έξτρα υπάρχει και το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M-DCT εφτά σχέσεων με τα τρία προγράμματα λειτουργίας και launch control. Τα τρία προγράμματα λειτουργίας επηρεάζουν ακόμα την υποβοήθηση του νεόυ ηλεκτρομηχανικού τιμονιού, την απόκριση του γκαζιού και φυσικά την λειτουργία της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης, όπου αυτή υπάρχει.
Η βασική ανάρτηση διαθέτει παρόμοια αρχιτεκτονική με της απερχόμενης M3, αλλά κάνει χρήση περισσότερων αλουμινένιων μερών και είναι ελαφρύτερη κατά 8 kg.
[Πηγή: bmwblog.com]