Ντεμπούτο για την BMW 6 Series GT στην ΙΑΑ 2017

Ντεμπούτο για την BMW 6 Series GT στην ΙΑΑ 2017

Η BMW αποκάλυψε τη 6 Series Gran Turismo και αντικαταστάτρια της 5 Series GT που θα ντεμπουτάρει τον Σεπτέμβριο στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης.

Η νέα αντίπαλος από τη Βαυαρία για το Audi A7 είναι ένα 5θυρο, 5θέσιο liftback, αλλά και στην ουσία μια ανασχεδιασμένη 5 Series GT, με πιο αιχμηρό παρουσιαστικό, πιο ευρύχωρη καμπίνα και μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ.

Η νέα 6 GT που αναμένεται στην ελληνική αγορά τον προσεχή Νοέμβριο αποτελεί ένα από τα τέσσερα κομμάτια της γκάμας της 6 Series. Η υιοθέτηση του ονόματος 6 Series για την αντικατάσταση της 5 GT είναι απότοκος της προσπάθειας της εταιρεία να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στην πολυτέλεια σε μοντέλα που βρίσκονται στο άνω μέρος της γκάμας της.

Ο νέος σχεδιασμός αυτής της γκάμας θα θέσει εκτός παραγωγής τις 6άρες κουπέ, καμπριολέ και Gran Coupé μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, αφήνοντας την 6 Series Gran Turismo ως το μοναδικό εκπρόσωπο των 6 Series. Ωστόσο, οι σημερινές 6άρες κουπέ και καμπριολέ εμμέσως θα αντικατασταθούν από την BMW 8 Series, που να λανσαριστεί σε κουπέ το 2018 και κάμπριο το 2019.

Σχεδιαστικά, η νέα 6 Series Gran Turismo έλκει το ντιζάιν της σε βασικά σημεία από τις πρόσφατες 5άρες και 7άρες, με τις οποίες θα κατασκευάζονται μαζί στο εργοστάσιο της BMW, στο Dingolfing, στη Γερμανία. Και αυτή θα υποστηρίζεται από την πρόσφατη αρχιτεκτονική CLAR (Cluster Architecture platform). Μια πλατφόρμα που έχει να επιδείξει εξοικονόμηση βάρους μέχρι και 150 kg στην περίπτωση της συγγενούς 5 Series GT. Εξοικονόμηση που προέρχεται από την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και ατσαλιού υπέρ-υψηλής αντοχής διαμορφωμένου εν θερμώ στη δομή του αμαξώματος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την BMW M550i xDrive

Η στάνταρ ανάρτηση για το νέο αυτοκίνητο διαθέτει πίσω αερανάρτηση και αυτόματη διόρθωση ύψους. Όμως, όπως και στην περίπτωση των 5 Series και 7 Series, οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να παραγγείλουν πιο προηγμένο τεχνολογικά set-up, με αερανάρτηση και εμπρός, συνδυασμένη με μεταβλητό έλεγχο στα αμορτισέρ και ενεργό σύστημα περιορισμού των κλίσεων. Επίσης, η 6 Series Gran Turismo προσφέρει συνδυασμό τετρακίνησης xDrive (έξτρα) και τετραδιεύθυνσης, στα κορυφαία μοντέλα της γκάμας.

Η 6 Series GT πατά στο ίδιο μεταξόνιο των 3,07 m με της 5 GT και είναι το ίδιο φαρδιά με αυτήν, αλλά κάθεται 2,1 πόντους πιο χαμηλά ενώ είναι και 8,7 πόντους μακρύτερη. Το αυτοκίνητο διατηρεί τις πόρτες με τα κρύσταλλά χωρίς τελάρο και τη μεγάλη πίσω πόρτα αλά liftback, αλλά με τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ να έχει ανέβει κατά 110 lt, στα 610 lt. Επιπλέον, με τα καθίσματα που διαιρούνται 40:20:40 αναδιπλωμένα τελείως, η χωρητικότητα φτάνει τα 1.800 lt.

Ακόμα δεν είναι γνωστές οι προδιαγραφές των εκδόσεων της νέας 6 Series GT για την Ελλάδα, αλλά εικάζουμε ότι θα υπάρχουν τα στάνταρ μοντέλα και αυτά με το M Sport pack, με άλλους, πιο ογκώδεις προφυλακτήρες, μαρσπιέ και μεγαλύτερες ζάντες και λάστιχα. Όλη η γκάμα, τόσο των βενζινοκίνητων όσο και των ντίζελ, θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με 8άρι αυτόματο σασμάν Steptronic και όπως προείπαμε έξτρα το xDrive στις 6 Series GT που φορούν 6κύλινδρο μοτέρ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την BMW 740Le iPerfomance

Μεταξύ των βενζινοκινητήρων που θα υπάρχουν από το λανσάρισμα της 6 Series GT θα βρίσκεται ο 4κύλινδρος δίλιτρος με τους 258 PS που θα φοράει η πισωκίνητη 630i Gran Turismo. Ένα μοντέλο που θα χρειάζεται 6,3” για το σπριντ των 0-100 km/h και θα καταναλώνει κατά ECE 6,2 lt/100 km και θα εκπέμπει 142 g/km CO2.

H 640i Gran Turismo θα φορά την πιο πρόσφατη εκδοχή του 3λιτρου 6κύλινδρου σε σειρά κινητήρα τούρμπο της εταιρείας με 340 άλογα. Στην έκδοση με μετάδοση xDrive, το αυτοκίνητο χρειάζεται 5,3” για το 0-100 m/h και όπως η 630i Gran Turismo, τη τελική ταχύτητά της περιoρίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Όσον αφορά την τυποποιημένη κατανάλωση και τις εκπομπές CO2, αυτά είναι 7,0-7,4 lt/100 km και 169-159 g/km αντίστοιχα.

Το μοναδικό ντίζελ της γκάμας, η 630d Gran Turismo φορά τον 3λιτρο 6κύλινδρο σε σειρά τουρμποντίζελ που αποδίδει 265 άλογα. Στη στάνταρ διαμόρφωση μετάδοσης με την πίσω κίνηση χρειάζεται 6,1” για το 0-100 km/h, πιάνει τα 250 στην ευθεία, καίει κατά ECE 4,9-5,3 lt/100 km και εκπέμπει 129-139 g/km CO2.

H γκάμα θα συμπληρωθεί και από άλλα δύο μοντέλα μέσα στο 2018, με το πρώτο να είναι το δίλιτρο ντίζελ 620d Gran Turismo με 190 άλογα, και το άλλο (αλλά όχι επίσημα επιβεβαιωμένο) το σπορ M550i xDrive Gran Turismo.

[Πηγή BMW]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube