Νέο VW up! Hybrid με τεχνολογία από XL1

Νέο VW up! Hybrid με τεχνολογία από XL1

Η VW θα τοποθετήσει το δικύλινδρο plug-in κινητήριο σύνολο του ρηξικέλευθου XL1 στο μικρό up!

Tο XL1 κινείται από έναν δικύλινδρο κινητήρα TDI των 48 PS που υποστηρίζεται από ένα ηλεκτροκινητήρα 27 ίππων και μια συστοιχία μπαταριών 5,5 kWh. Πηγές μέσα από τη VW αναφέρουν ότι με την τοποθέτηση αυτού του υβριδικού συνόλου στο up! μπορούν να πετύχουν κατανάλωση κατά EU της τάξης του 1 lt/100 km.

Με το στάνταρ up! να ζυγίζει 925 kg, μόλις 130 kg περισσότερο από το XL1 με το αμάξωμα από ίνες άνθρακα, το up! Hybrid αναμένεται να ζυγίζει επίσης κάτω από 1.000 kg. Με αυτό το βάρος και το νέο υβριδικό σύνολο είναι προφανές ότι το up! Hybrid θα είναι το πιο οικονομικό συμβατικό αυτοκίνητο. Χοντρικές εκτιμήσεις μας υπολογίζουν την κατανάλωσή του κάτω από τα 2,9 lt/100 km σε ιδανικές συνθήκες.

Ο υβριδικό σύστημα διαθέτει ένα ηλεκτροκινητήρα και ένα συμπλέκτη που παρεμβάλλεται μεταξύ δικύλινδρου ντίζελ των 800 cc και του 7τάχυτου διπλόδισκου κιβωτίου DSG. H μπαταρία ιόντων λιθίου θα τοποθετείται στο πίσω μέρος του up! και θα φορτίζεται κατά το φρενάρισμα ή όταν το up! είναι σε φάση coasting (ρολάρισμα χωρίς φορτίο στο μοτέρ).

Στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία -με ακτίνα δράσης γύρω στα 50 km- ο συμπλέκτης αποσυμπλέκεται και το θερμικό μοτέρ σβήνει. Ο κινητήρας ξαναπαίρνει εμπρός με «έναυση παλμού», όπου ο ηλεκτροκινητήρας γυρίζει σε ψηλή ταχύτητα, προκειμένου ο TDI να πάρει εμπρός προσαρμοζόμενος στη στιγμιαία ταχύτητα για στρωτό άναμμα και σύμπλεξη στο σύστημα.
    
Το up! Hybrid αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε φάση εξέλιξης και δεν αναμένεται να βγει στην αγορά νωρίτερα από το φθινόπωρο του 2014.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube