Νέο VW Amarok, τώρα με V6 τουρμποντίζελ
Η Volkswagen Commercial Vehicles παρουσίασε σήμερα το ανανεωμένο της pickup, που θα διατίθεται με ένα νέο 3λιτρο V6 ντίζελ.
Περιέργως στη σημερινή εποχή του downsizing, η VW αποφάσισε να στριμώξει κάτω από το καπό του ανανεωμένου Amarok έναν 3λιτρο V6 τουρμποντίζελ.
Ο κινητήρας θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις ιπποδύναμης: 163 ίππων (120 kW), 204 ίππων (150 kW) και 224 ίππων (165 kW). Στην ισχυρότερη έκδοση αποδίδει 56,1 kgm ροπής από τις 1.500 rpm. Με άλλα λόγια, είναι σαφώς πιο δυνατός από τον προηγούμενο κορυφαίο κινητήρα, τον 2λιτρο 4κύλινδρο BiTDI (με δύο τούρμπο) που απέδιδε 180 ίππους και 42,8 kgm.
To Amarok θα προσφέρεται ως παραδοσιακό πισωκίνητο φορτηγάκι για επαγγελματίες, αλλά και με σύστημα τετρακίνησης 4MOTION, με κατ’ επιλογή εμπλοκή του εμπρός άξονα, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Επιπλέον θα διατίθεται και σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4MOTION με κεντρικό διαφορικό τύπου Torsen και αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
Οι μηχανολόγοι της VW έχουν μακρύνει τις τελευταίες σχέσεις ώστε να χαμηλώσουν οι στροφές στο ταξίδι και να μειωθεί η κατανάλωση. Η κορυφαία έκδοση 3.0 TDI V6 με το αυτόματο 8άρι κιβώτιο καταναλώνει 7,6 lt/100km στον τυποποιημένο κύκλο NEDC, εκπέμποντας 199 g CO2/km.
Πέρα από τον νέο τουρμποντίζελ και τα βελτιωμένα κιβώτια, το Amarok του 2016 έχει επίσης νέο σύστημα διεύθυνσης Servotronic (μεταβλητής υποβοήθησης) που θα είναι στάνταρ στην Ευρώπη. Η κορυφαία έκδοση των 224 PS έχει και ενισχυμένα φρένα, με δίσκους 17 ιντσών μπροστά και 16 πίσω.
Το νέο Amarok έχει και μικρές αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση, πιο «επιβατικό» εσωτερικό με νέο ταμπλό και εργονομικά σχεδιασμένα καθίσματα. Ο χώρος φόρτωσης της 4θυρης έκδοσης χωράει μια παλέτα ευρωπαϊκών προδιαγραφών τοποθετημένη εγκάρσια και μπορεί να μεταφέρει φορτίο πάνω από ένα τόνο. Σύμφωνα με τη VW, το ρυμουλκούμενο βάρος στις κορυφαίες εκδόσεις έχει αυξηθεί από τους 3,2 στους 3,5 τόνους.
Τέλος, προσφέρεται μια ολόκληρη σειρά από αξεσουάρ, καθώς και ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα, όπως το Park Distance Control με κάμερα οπισθοπορείας, και το Automatic Post-Collision Braking που σταματά το αυτοκίνητο μετά από ατύχημα και θα είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις.
Το ανανεωμένο Amarok θα διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.