Νέο Volkswagen Golf προγραμματίζεται για το 2016

Νέο Volkswagen Golf προγραμματίζεται για το 2016

Το νέο VW Golf της 8ης γενιάς θα ξεκινήσει μια νέα εποχή «mild hybrid» κινητήρων όταν παρουσιαστεί προς το τέλος της ερχόμενης χρονιάς.

Το επόμενο VW Golf, που προγραμματίζεται να αποκαλυφθεί προς το τέλος του 2016, θα φέρει την πρώτη απόδειξη εφαρμογής της νέας στρατηγικής εξηλεκτρισμού της Volkswagen, ξεκινώντας μια νέα εποχή πολύ οικονομικών “mild hybrid” κινητήριων συστημάτων.

Πηγές μέσα από την εταιρεία προβλέπουν ότι το νέο Golf θα έχει ένα βενζινοϋβριδικό σύστημα 48V ως κύρια κινητήρια μονάδα – μια στρατηγική που θα είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική στις ΗΠΑ, όπου οι ελπίδες για καθιέρωση των «καθαρών ντίζελ» της VW πέθαναν μετά το γνωστό σκάνδαλο εκπομπών.

Το Golf VIII θα έρθει ταυτόχρονα με φρεσκαρισμένες εκδόσεις των «αδελφών» μοντέλων, SEAT Leon και Skoda Octavia.

Η πρώτη αναθεώρηση της πλατφόρμας MQB είχε ήδη ξεκινήσει πριν ξεσπάσει το παραπάνω σκάνδαλο. Ο στόχος ήταν να μειωθεί το κόστος μιας μηχανικής αρχιτεκτονικής που πολλοί αναλυτές (και ανταγωνιστές) πιστεύουν ότι παραείναι μηχανολογικά εξελιγμένη και ακριβή για τις κατηγορίες μοντέλων όπου εφαρμόζεται.

Με στόχο μια μέση κατανάλωση 4,7 lt/100km σε πραγματικές συνθήκες, το νέο “mild hybrid” σύστημα πιστεύεται ότι βασίζεται στον νέο 3κύλινδρο 1.0 τούρμπο βενζίνης του Ομίλου VW, αλλά έχει ηλεκτρικό τούρμπο και συνδυασμένη μίζα/γεννήτρια 48V. Μια φθηνή μπαταρία μολύβδου-οξέος χρησιμοποιείται για την αποθήκευση της ενέργειας που ανακτάται όταν το αυτοκίνητο φρενάρει.

Αντίθετα με τα συμβατικά υβριδικά συστήματα, που χρησιμοποιούν μεγάλο ηλεκτροκινητήρα, τα mild hybrid των 48V υποβοηθούν τον βενζινοκινητήρα μέσω της υπερμεγέθους μίζας/γεννήτριας. Ο ιμάντας που συνδέει τη μίζα με την τροχαλία του στροφαλοφόρου του κινητήρα χρησιμοποιείται και για να μεταφέρει επιπλέον ισχύ από τον ηλεκτροκινητήρα/γεννήτρια στον βενζινοκινητήρα, κατά την αντίστροφη φορά, όταν αυτό χρειάζεται. Η κίνηση και πάλι αντιστρέφεται και η τροχαλία του στροφαλοφόρου κινεί τη μίζα/γεννήτρια όταν το αυτοκίνητο επιβραδύνει, ανακτώντας έτσι την κινητική ενέργεια.

Η ανακτώμενη ενέργεια δεν χρησιμοποιείται μόνο για να υποβοηθεί τον βενζινοκινητήρα. Χρησιμοποιείται και για να τροφοδοτεί έναν μικρό συμπιεστή που κινείται από ηλεκτροκινητήρα. Με την ηλεκτρική κίνηση του συμπιεστή, αντί για την κίνησή του από τα καυσαέρια, η ισχύς του κινητήρα μπορεί να αυξάνεται από πολύ χαμηλές στροφές.

Οι παραπάνω δύο μορφές ηλεκτρικής υποβοήθησης επιτρέπουν τον σημαντικό υποκυβισμό (downsizing) του κινητήρα του mild υβριδικού 48V. Έτσι, ο 3κύλινδος χιλιάρης δίνει στο Golf γρήγορες επιδόσεις και εντυπωσιακή οικονομία βενζίνης.

Οι γνώστες λένε ότι το νέο mild υβριδικό σύστημα των 48V θα είναι ανταγωνιστικό σε κόστος με ένα σύγχρονο κινητήρα ντίζελ προδιαγραφών Euro6, επειδή δεν χρησιμοποιεί μεγάλο ηλεκτρικό μοτέρ ούτε ακριβή μπαταρία ιόντων λιθίου. Αυτό είναι πολύ σημαντικό τώρα που η VW έχει ανακοινώσει ότι είναι πιθανό να τοποθετηθούν ακριβά συστήματα έγχυσης ουρίας (AdBlue) σε ντίζελ μοντέλα της κατηγορίας του Golf.

Κατασκευαστές αυτοκινήτων και εξαρτημάτων θα συναντηθούν τον Νοέμβριο στο sseldorf της Γερμανίας για να θεσπίσουν και να επικυρώσουν τις τελικές στάνταρ προδιαγραφές για τα mild υβριδικά συστήματα των 48V. 

[Πηγή: autocar.uk]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube