Νέο Lexus LC 500 στο NAIAS, στο Detroit
To νέο Lexus LC 500 αναμένεται σε πρεμιέρα τον Ιανουάριο στο North American Auto Show 2016, στο Detroit, με το νέο αυτόματο 10άρι σασμάν.
Το νέο Lexus LC 500 θα είναι αναμενόμενα ένα από τα εντυπωσιακά αυτοκίνητα που θα ντεμπουτάρουν στο NAIAS 2016, νωρίς τον Ιανουάριο στο Detroit.
Σε παρελθόντα Σαλόνια Αυτοκινήτου έχουμε δει πρωτότυπα να πηγαίνουν και να έρχονται, όπως το πολυτελές πρωτότυπο κουπέ LF-LC που ντεμπουτάρισε στο NAIAS 2012. Αλλά αυτή η καλλιτεχνική απεικόνιση που βλέπετε στη φωτογραφία είναι πολύ κοντά στο αυτοκίνητο παραγωγής, όπως λένε πηγές της Lexus.
Το σχέδιο, υλοποιεί μια ακόμη πιο τολμηρή προσέγγιση στο χαρακτηριστικό εμπρός μέρος με τη διπλή τραπεζοειδή μάσκα από αυτή του LF-LC. Η αμφιλεγόμενης αισθητικής μάσκα της Lexus παραμένει αλώβητη, αλλά με έντονα προς τα πίσω και πάνω τραβηγμένα φανάρια με τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας LED σε σχήμα σήματος της Nike και τεράστιες εισαγωγές για τα εμπρός φρένα και κωνικές οπισθοκλινείς για τα πίσω.
Σχεδιασμένο στο CALTY Design Research της Toyota στην California, το ορίτζιναλ πρωτότυπο πήρε ενθουσιώδη «έγκριση» από κοινό και Τύπο, κάτι που επιτάχυνε τη fast track δρομολόγηση αυτού του κουπέ 2+2 να μπει σε παραγωγή. Ταχύτητα δυσανάλογα μεγάλη για τα δεδομένα μιας ιαπωνικής εταιρείας.
Το LC 500 θα διατίθεται με μια γκάμα δύο συνδυασμών κινητήρα/κιβωτίου: Ένα ατμοσφαιρικό V8 και ένα υβριδικό με θερμικό μοτέρ V6. O πρώτος θα είναι ο ίδιος 5λιτρος V8 που κινεί τα RC F και GS F, και αποδίδει 477 PS/54 kgm. Πιθανότατα δε θα συνδυάζεται με το πρώτο 10άρι αυτόματο σασμάν, κατασκευής Aisin, που θα βελτιώνει τις επιδόσεις. Το LC 500h από την άλλη θα χρησιμοποιεί έναν ολοκαίνουργιο 3,5λιτρο V6 «multi-hybrid» για πισωκίνητα μοντέλα, τον ίδιο συνδυασμό που θα χρησιμοποιεί και η επόμενη γενιά του LS.
Αυτό το νέο multi-hybrid ενσωματώνει την ίδια σχεδιαστική λογική και τα μέτρα εξοικονόμησης βάρους που έχουμε δει στο πρόσφατο Prius. Χρησιμοποιώντας μια αναθεωρημένη εκδοχή του μπλοκ του απελθέντος GS 450h, αλλά με εντελώς ανασχεδιασμένο τα υπόλοιπο μοτέρ, όπως και το υβριδικό σύστημα, αναμένεται να ενισχυθεί τόσο η απόδοση όσο και η οικονομία.
Η διαφορά ανάμεσα στην αποδοτικότητα των δύο συστημάτων δεν θα μπορούσε να εκφραστεί καλύτερα παρά συγκρίνοντας την απόδοση συνδυαστικής ισχύος τους: 354 άλογα για το γερασμένο του GS 450h, 480+ για το νέο LC 500h. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι αξιόπιστη πηγή αναφέρει ότι η απόδοση του V6 θα είναι 313 PS και αυτή του ηλεκτρομοτέρ 220 PS.
Σε αντίθεση με τη νέα διαμορφώσιμη πλατφόρμα TNGA (Toyota Νew Global Architecture), προϊόν της νέας στρατηγικής της εταιρείας για τα σασί, που προορίζεται να υποστηρίξει όλα τα προσεχή μοντέλα της Toyota, αρχής γενομένης από το Prius που ήδη λανσαρίστηκε, τα νέα LS και LC φαίνεται ότι θα υποστηρίζονται από διαφορετική πλατφόρμα. Το μεγάλα Lexus θα χρησιμοποιούν το πίσω τμήμα της TNGA, αλλά θα το «δένουν» με ένα αλουμινένιο υποπλαίσιο για το εμπρός μέρος.
Επιπλέον γίνεται και λόγος για χρήση ανθρακονημάτινων στοιχείων στη δομή του πλαισίου , κάτι που σημαίνει ότι το νέο LC θα αποκομίσει το όφελος της σημαντικής μείωσης του βάρους του.
Καθώς τα νέα LC 500 και LC 500h θα μπουν στη φάση της παραγωγής τον προσεχή Ιανουάριο, θα πρέπει να αναμένουμε και μια πιο hot έκδοση «F» το 2018. Το LC 500 F, οι φήμες λένε, θα χρησιμοποιεί 4λιτρο κινητήρα V8 με δύο ηλεκτρικά τούρμπο και απόδοση πάνω από 600 άλογα.
[Πηγή εικόνας Holiday Auto]