Νέο 7θέσιο Citroën C4 Grand Picasso

Νέο 7θέσιο Citroën C4 Grand Picasso

Το νέο Citroën C4 Grand Picasso αναμένεται να ξεκινά από τα €22.000 και θα είναι διαθέσιμο προς πώληση στις αρχές του επόμενου χρόνου

Το 7θέσιο πολυμορφικό Citroën C4 Grand Picasso χρησιμοποιεί την ίδια διαμορφώσιμη πλατφόρμα EMP2 με το 5θέσιο αδέρφι του, το C4 Picasso, και αναμένεται να διατεθεί προς πώληση τους πρώτους μήνες του 2014.

Το πρόσφατο 7θέσιο C4 Grand Picasso της Citroën χρησιμοποιεί την ίδια νέα μεσαία πλατφόρμα EMP2, όπως και η πρόσφατη 5θέσια έκδοση C4 Picasso. Ωστόσο, η Citroën λέει ότι απαιτήθηκε να μεγαλώσει το μεταξόνιο του 7θέσιου Picasso κατά 11 πόντους, στα 2,84 m, προκειμένου το μήκος του αυτοκινήτου να ταιριάζει με αυτό του προηγούμενου μοντέλου.

Η νέα πλατφόρμα επέτρεψε επίσης στη Citroën, να χαμηλώσει το μηχανοστάσιο και το πάτωμα, κερδίζοντας έτσι χώρο στην καμπίνα. Το νέο αυτοκίνητο αναμένεται να ξεκινά από τα €22.000 και θα είναι διαθέσιμο προς πώληση στις αρχές του επόμενου χρόνου.

Τρία ντίζελ και στο χέρι
Τα κάθετα τοποθετημένα αμορτισέρ που ενσωματώθηκαν πλέον στην ανάρτηση και το χαμηλότερο βάρος του νέου C4 Grand Picasso, η Citroën λέει ότι ωφέλησαν εξίσου κράτημα και άνεση κύλισης. Το νέο C4 Grand Picasso είναι πάνω από 110 kg ελαφρύτερο από το απερχόμενο μοντέλο, κυρίως χάρη στη χρήση συνθετικού υλικού στο πίσω μέρος του πατώματος, ταυτόχρονα βέβαια με τη χρήση αλουμινίου και ατσαλιού.

Προς το παρόν, η Citroën δημοσιοποίησε λεπτομέρειες μόνο για τους τρεις κινητήρες ντίζελ που θα έχει στην γκάμα του το νέο C4 Grand Picasso –τουλάχιστον ακόμη ένα βενζινοκίνητο μοτέρ θα πλαισιώσει την γκάμα. Ο βασικός πετρελαιοκινητήρας e-HDi 90 Airdream είναι και ο πιο οικονομικός της γκάμας με μέση κατανάλωση 3,8 lt/100 km και εκπομπές CO2 98 g/km. Στην Ευρώπη, το πιο καλοπουλημένο αναμένεται να είναι το e-HDi 115 που πετυχαίνει μέση τυποποιημένη κατανάλωση 4,0 lt/100 km και εκπομπές CO2 105 g/km.

Το τρίτο μοτέρ ντίζελ της γκάμας του C4 Grand Picasso θα είναι και συμβατό με τις αντιρρυπαντικές διατάξεις Euro6. Πρόκειται για το BlueHDi 150 που ενσωματώνει την τεχνολογία Selective Catalytic Reduction, ικανή να μειώσει τα οξείδια του αζώτου (NOx) μέχρι και σε ποσοστό 90%. Οι εκπομπές CO2 του BlueHDi 150 περιορίζονται στα 110 g/km.

Έξι και άλλες έξι
Όλοι οι κινητήρες του νέου C4 Grand Picasso θα μπορούν να συνδυαστούν με το 6τάχυτο χειροκίνητο σασμάν χωρίς συμπλέκτη της Citroën ή με μια 6τάχυτη αυτόματη έκδοση.

Εξωτερικά, το νέο σχέδιο της οροφής –που τείνει να γίνει υπογραφή στα νέα μοντέλα της Citroën- συνδυάζεται με το νέο σχεδιαστικά εμπρός μέρος και τα «τρισδιάστατα» πίσω φανάρια LED, δημιουργώντας ένα πιο διακριτό σύνολο σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.

Το εσωτερικό του νέου Citroën C4 Grand Picasso κατασκευάστηκε, λέει η Citroën, με μια προσέγγιση που εξουδετερώνει τις αντανακλάσεις. Ένα νέο πανοραμικό παρμπρίζ θα είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, ενώ οι πιο πλούσιες θα επωφελούνται και από μια μεγάλη γυάλινη ηλιοροφή.

Το νέο Citroën C4 Grand Picasso σχεδιάστηκε για να φιλοξενεί μέχρι επτά επιβάτες, αλλά μόνο εμπρός θα επωφελούνται από το νέο έξτρα στοιχείο εξοπλισμού με την ονομασία Relax που επεκτείνει ένα υποπόδιο για να ξεκουράζεσαι στα μακρινά ταξίδια.

Το νέο σχέδιο ταμπλό, που γνωρίσαμε στο επίσης νέο 5θέσιο C4 Picasso, διαθέτει δύο πλήρως ψηφιακές οθόνες. Μια 7ιντση αφής, μέσω της οποίας  ρυθμίζεις όλες τις συνήθεις λειτουργίες, περιλαμβανομένων του δορυφορικού συστήματος πλοήγησης και του ηχοσυστήματος, και μια 12ιντση οθόνη HD που μπορεί να διαμορφωθεί για να απεικονίζει από δεδομένα για την οδήγηση μέχρι τα βοηθήματα του οδηγού.

Όλα τα συστήματα παθητικής και ενεργητικής ασφαλείας που έχει στη διάθεσή της η Citroën ενσωματώνονται στο νέο C4 Grand Picasso. Ανάμεσά τους περιλαμβάνεται το σύστημα προειδοποίησης για επερχόμενη σύγκρουση που κάνει χρήση ενός αποστασιόμετρου λέιζερ τοποθετημένου εμπρός που προειδοποιεί τον οδηγό εάν πλησιάζει το προπορευόμενο αυτοκίνητο με ταχύτητα πάνω από 30 km/h.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube