Νέα Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse «Jean Bugatti»
Η νέα Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse, που θα δούμε αύριο στη Φρανκφούρτη, αποτίει φόρο τιμής στον Jean Bugatti, δημιουργό της Type 57SC Atlantic.
Για την Bugatti, κάθε καινούργια Veyron που διαβαίνει την πόρτα του εργοστασίου δεν είναι απλώς ένα ακόμη αυτοκίνητο, αλλά μια ειδική έκδοση.
Μια Veyron που ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες, ούσα μοναδική και με διαφοροποιά χαρακτηριστικά τα χρώματά της στο αμάξωμα και στην καμπίνα.
Στη διάρκεια των επόμενων λίγων μηνών, θα δούμε αρκετές τέτοιες ειδικές εκδόσεις της Veyron Grand Sport Vitesse που, υπό την ενότητα παραγωγής «Bugatti Legends», θα αποτίουν φόρο τιμής σε προσωπικότητες που επηρέασαν τη φίρμα.
Έτσι, ύστερα από την ειδική έκδοση Jean-Pierre Wimille, οδηγού αγώνων της Bugatti, που είδαμε στο Pebble Beach τον Αύγουστο, η εταιρεία αποκαλύπτει το δεύτερο μοντέλο των «Bugatti Legends», αφιερωμένο στον Jean Bugatti, γιο του ιδρυτή της και δημιουργό της Type 57SC Atlantic.
Προγραμματισμένο να ντεμπουτάρει αύριο στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η «Jean Bugatti» Grand Sport Vitesse θα κατασκευαστεί σε τρία κομμάτια, όπως εξάλλου και οι υπόλοιπες πέντε εκδόσεις της σειράς «Bugatti Legends». Κάθε αυτοκίνητο θα κοστίζει €2,28 εκατ., συν τους φόρους και τα τέλη ανάλογα με τη χώρα. Για την Ελλάδα λοιπόν υπολογίστε κοντά στα €5,7 εκατ.
Η Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse φορά έναν 8λιτρο, τετρατούρμπινο κινητήρα W16, με ισχύ 1.200 PS και ροπή 152,9 kgm. Τα νούμερα αυτά αρκούν για να την επιταχύνουν από στάση στα πρώτα 100 km/h σε 2,6”. Μια άλλη χαρακτηριστική αναφορά που έκανε η Bugatti για τη «Jean Bugatti» είναι ότι σχεδιάστηκε έτσι ώστε να «ακολουθεί όσο πιο πιστά είναι δυνατόν την Type 57SC Atlantic, La voiture Noire» -σ.σ. το Μαύρο Αυτοκίνητο.
Το αμάξωμα είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακί λουστραρισμένο ανθρακόνημα, με τη μάσκα-πέταλο και το λογότυπο EB στο πίσω μέρος επιπλατινωμένα, για πρώτη φορά σε Bugatti. Επίσης πατά σε μαύρες ζάντες, κομμένες με διαμάντι και η υπογραφή του Jean Bugatti, που έχει γραφτεί με λέιζερ στην τάπα της βενζίνης και του λαδιού του μοτέρ, είναι βαμμένη και φινιρισμένη με μια ειδική γκρι βαφή.
Περνώντας στο εσωτερικό, η σχεδιαστές της Bugatti έχουν ντύσει την καμπίνα με φίνο δέρμα στις ίδιες μπεζ και σοκολατένιες αποχρώσεις που ήταν ντυμένη η ιστορική Type 57SC Atlantic.
Άλλα χαρακτηριστικά στοιχεία αποτελούν οι διακοσμητικές ραφές, τα ειδικά κεντήματα στις πόρτες, το κάλυμμα του χώρου αποσκευών και η επένδυση του λεβιέ ταχυτήτων με ξύλο τριανταφυλλιάς.
[Πηγή carscoops]