Νέα Toyota GT86 14R60 με βελτιώσεις της TRD

Νέα Toyota GT86 14R60 με βελτιώσεις της TRD

Μια νέα έκδοση της Toyota GT86 πωλείται ήδη στην Ιαπωνία, χωρίς αυξημένη ισχύ αλλά με κάθε πιθανό και απίθανο αξεσουάρ της TRD.

Οι περισσότεροι συμφωνούν ότι αν κάτι λείπει από τη συμβατική Toyota GT86 και το Subaru BRZ, αυτό είναι λίγη περισσότερη δύναμη, ειδικά χαμηλά. Και η Toyota Ιαπωνίας βγάζει τώρα σε περιορισμένη παραγωγή την GT86 14R60, μια έκδοση που έχει τα πάντα... εκτός από παραπάνω δύναμη.

Η Toyota GT86 14R60 διαθέτει όλα τα αξεσουάρ βελτίωσης που βγάζει η TRD για κάθε τομέα του αυτοκινήτου, εκτός από πράγματα που αυξάνουν σημαντικά την ισχύ ή τη ροπή του κινητήρα της. Ουσιαστικά απευθύνεται σε όσους θα αγόραζαν μια συμβατική GT86 με μοναδικό σκοπό το ελάφρωμα και τη βελτίωσή της εφ' όλης της ύλης, προσφέροντας μια καλύτερη βάση που γλιτώνει τον υποψήφιο ιδιοκτήτη/βελτιωτή από αρκετή ταλαιπωρία.

Εξωτερικά η GT86 14R60 ξεχωρίζει από το σπόιλερ και τα πτερύγια (canards) του εμπρός προφυλακτήρα, τον αεροδυναμικό διαχύτη πίσω και τη μεγάλη αεροτομή, τα οποία είναι όλα ανθρακονημάτινα. Από ανθρακονήματα είναι φτιαγμένη άλλωστε ακόμα και η οροφή, αλλά και τα αεροδυναμικά βοηθήματα που έχουν αντικαταστήσει τους αεραγωγούς στα εμπρός φτερά.

Τα φτερά έχουν δεχθεί προσθήκες για να φαρδύνουν λίγο και να καλύπτουν τους μεγαλύτερους τροχούς. Οι ζάντες είναι φτιαγμένες από κράμα μαγνησίου, έχουν διαστάσεις 8,5x18'' με διαφορετικό offset εμπρός-πίσω και ντύνονται με λάστιχα Bridgestone RE11A 235/40R18. Μέσα τους κρύβουν ένα θηριώδες σετ φρένων της TRD, με δίσκους 365 mm (!) και 6πίστονες δαγκάνες μπροστά και 330 mm με 2πίστονες πίσω.

Στην ανάρτηση χρησιμοποιούνται αμορτισέρ της TRD, μεταλλικά top mounts και ελατήρια με ρυθμιζόμενα πιατέλα για ρύθμιση του ύψους. Πολλά τμήματα της ανάρτησης είναι ενισχυμένα για μεγαλύτερη αντοχή σε αγωνιστική χρήση, ενώ βελτιωμένες είναι και οι βάσεις κινητήρα,διαφορικού και κρεμαγιέρας. Συνολικά το πλαίσιο της 14R60 είναι ενισχυμένο σε 15 σημεία σε σχέση με αυτό της συμβατικής GT86.

Η διαφορετική εξάτμιση, το πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα και το νέο πρόγραμμα σίγουρα θα έχουν προικίσει με μερικά παραπάνω άλογα τον FA20 αλλά η Toyota δεν ανακοινώνει τίποτα διαφορετικό από τα 200 PS και 20,9 kgm της συμβατικής GT86. Αντίθετα είναι περήφανη για τις επεμβάσεις στη μετάδοση, που αποτελούν και το μεγάλο ατού αυτής της έκδοσης.

Το κιβώτιο έχει αντικατασταθεί ολόκληρο με ένα της TRD με μακριά 1η και πιο κλειστή κλιμάκωση στις υπόλοιπες σχέσεις, το οποίο ονομάζεται 14R60 και είναι αυτό που βαφτίζει ολόκληρο το αυτοκίνητο. Το σετ δίσκου-πλατό είναι επίσης της TRD, όπως και το ελαφρωμένο βολάν, ενώ και το εργοστασιακό διαφορικό Torsen έχει αντικατασταθεί από ένα δισκάτο, που είναι πιο κατάλληλο για αγωνιστική χρήση. Το σετ συμπληρώνεται με το short shift της TRD.

Στο εσωτερικό δεν υπάρχει πίσω κάθισμα, ενώ οδηγός και συνοδηγός κάθονται σε μονοκόμματα buckets της Bride με το logo της TRD. Μπορούν να δεθούν με ζώνες τεσσάρων σημείων της Takata, αν και παραμένουν στη θέση τους και οι συμβατικές. Το τιμόνι είναι παχύτερο και ντυμένο με suede, όπως και ο λεβιές ταχυτήτων, ενώ παντού υπάρχουν ανθρακονημάτινα τμήματα, από το ταμπλό μέχρι το διαχωριστικό του χώρου αποσκευών.

Η 14R60 θα κατασκευαστεί σε 100 αντίτυπα τα οποία θα διατεθούν αποκλειστικά στην ιαπωνική αγορά, σε τιμή 6.300.000 γιεν (€46.000). Το βιβλίο παραγγελιών άνοιξε χτες, και εκτιμάται ότι μέχρι τις 20 Οκτωβρίου θα έχουν πουληθεί όλα.

[Πηγή: 7 tune]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube