Νέα Mercedes-AMG CLS 53
Έτσι θα ονομάζεται, καθώς επιβεβαιώθηκε επίσημα, το πρώτο hot υβριδικό μοντέλο της Mercedes-AMG, του σπορ βραχίονα της Merdeces-Benz.
Τα νέα υβριδικά μοντέλα επιδόσεων της Mercedes-AMG τοποθετούνται κάτω από τα μοντέλα 63, ενώ η CLS θα μοιράζεται τον 6κύλινδρο βενζινοκινητήρα της και με άλλα μοντέλα.
Η Mercedes-AMG θα παρουσιάσει μια νέα γκάμα βενζινο-ηλεκτρικών υβριδικών αυτοκινήτων που θα έρθει να τοποθετηθεί κάτω από την γκάμα των 63, αρχής γενομένης από τη CLS 53, αργότερα μέσα στο 2017.
Το νέο μοντέλο θα λανσαριστεί ως μέρος της προσεχούς γκάμας της CLS στο Los Angeles Auto Show 2017, τον προσεχή Νοέμβριο, με πρόγραμμα εμπορικού λανσαρίσματος το 2018. Θα κάνει χρήση δε του νέου 6κύλινδρου σειρά 3λιτρου μοτέρ, που χρησιμοποιείται ήδη από τα 43άρια AMG, σε συνδυασμό μe ηλεκτρικό μοτέρ 50 kW.
Προ καιρού, είχαμε παρουσιάσει την πρόθεση της AMG να παρουσιάσει υβριδικό 6κύλινδρο σύστημα κίνησης στην γκάμα της, νωρίτερα εφέτος στο λανσάρισμα της E-Class Coupé. Αλλά η πληροφορία αυτή πλέον φέρεται ότι θα αφορά μοντέλα με τη σήμανση «50». Επιπλέον, πηγή μέσα από την εταιρεία επιβεβαίωσε ότι αυτή η 53 επιλέχτηκε για να συνδέσει τα υβριδικά μοντέλα με την υφιστάμενη ονοματολογία της AMG.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε τη Mercedes-AMG GT S [video]
H συνδυασμένη ισχύς της υβδρικής CLS αναμένεται να ξεπερνά τους 450 ίππους και πιθανότατα από αυτήν την άποψη θα είναι περισσότερα από 100 άλογα πιο αδύναμη από την υπάρχουσα CLS 63 S με τον κινητήρα V8. Ωστόσο, η ροπή στο υβριδικό 6κύλινδρο μοντέλο θα φέρνει τις επιδόσεις πιο κοντά απ’ ό,τι προϊδεάζουν οι 100 λιγότεροι ίπποι –μάλιστα σε τέτοιο βαθμό έτσι ώστε πιθανόν να υποκαταστήσει την 63άρα στην κορυφή της γκάμας.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε τη Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC
Το νέο μοντέλο θα ξεκαθαρίσει και το χώρο για την εισδοχή της 4θυρης AMG GT το 2018, ως ενός τελείως διαφορετικού μοντέλου, εμπνευσμένου από το GT Concept που είδαμε στο Salon de l’ Autmobile 2017, στη Γενεύη, τον περασμένο Μάρτιο. Η τελευταίας θα φορά ένα διτούρμπινο κινητήρα V8, προερχόμενο από την AMG GT ή την E 63, με κορυφαία απόδοση 800 ίππων.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε τη Mercedes-AMG A 45 4MATIC
Η υβριδική CLS αναμένεται να χρησιμοποιεί τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας μέσω των φρένων, βοηθώντας στη φόρτιση των μπαταριών ιόντων λιθίου με το αυτοκίνητο σε κίνηση. Η τεχνολογία αυτή χρησιμοποιείται ήδη και αλλού μέσα στην γκάμα της Mercedes-Benz και θα μπορούσε να αποτελεί μέρος της 48βολτης αρχιτεκτονικής. Ακολουθώντας δε τα 6κύλινδρα υβριδικά μοντέλα θα μοιράζεται το σύστημα κίνησης με την CLS 53. Μια AMG E 53 θα είναι πιθανότατα η επόμενη στη σειρά για το σύστημα αυτό, λόγω των ισχυρών μηχανολογικών δεσμών μεταξύ CLS και E-Class. Πηγές ισχυρίζονται ότι ο βενζινο-ηλεκτρικός συνδυασμός με το 6κύλινδρο μοτέρ θα είναι και το μόνο διαθέσιμο σύστημα των Ε-Class Coupé και Cabriolet, καθώς οι μεγαλύτερες μπερλίνες και στα Estate θα παραμείνουν ως 63άρια με μοτέρ V8.