Νέα BMW Σειρά 1 2018
Η τρίτη γενιά της BMW Σειρά 1 θα είναι προσθιοκίνητη και θα βασίζεται στην πλατφόρμα UKL.
Από το 2004 που λανσαρίστηκε η πρώτη γενιά της Σειράς 1, το χάτσμπακ μοντέλο της BMW αποδείχθηκε εμπορική επιτυχία.
Στα άμεσα πλάνα της γερμανικής εταιρείας είναι η δημιουργία της τρίτης γενιάς του μοντέλου που θα παρουσιαστεί προς τα τέλη του 2018 και θα ξεκινήσει την εμπορική της καριέρα στις αρχές του 2019.
Παρά το γεγονός όμως ότι οι ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες που κυκλοφορούν στον βρετανικό Τύπο δείχνουν ένα αυτοκίνητο που δεν διαφέρει δραματικά από το προηγούμενο στο αισθητικό κομμάτι, η νέα γενιά του μοντέλου θα είναι καθολικά καινούρια και προσθιοκίνητη.
Η τρίτη γενιά της Σειράς 1 θα βασίζεται στην διαμορφώσιμη πλατφόρμα UKL που χρησιμοποιούν τα MINI και οι BMW Σειρά 2 Active Tourer και X1. Την στιγμή που όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι θα αλλάξει ριζικά ο τρόπος που «πατάει» και συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο στο δρόμο, η BMW είναι σίγουρη ότι όλο και περισσότερος κόσμος θα επωφεληθεί από την πρακτικότητα και την «αποδοτικότητα» που προσφέρει η σύγχρονη πλατφόρμα.
Το μεγαλύτερο μεταξόνιο που θα διαθέτει και η απουσία του άξονα μετάδοσης, θα δώσει περισσότερο αέρα στους πίσω επιβάτες και θα επιτρέψει έναν μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.
Και μπορεί το νέο αυτοκίνητο να διαφέρει τρομακτικά σε όλους αυτούς τους τομείς από τον προκάτοχό του, η εμφάνιση δεν θα υποστεί παρόμοιας έντασης αλλαγές. Η νέα Σειρά 1 θα έχει ελαφρώς πιο επιβλητική εμφάνιση, χάρη στην πιο πλατιά και χαμηλή σιλουέτα που θα διαθέτει, ενώ τα πιο λεπτά εμπρός φώτα τύπου LED θα θυμίζουν έντονα τη νέα Σειρά 5.
Όπως προαναφέραμε, η νέα πλατφόρμα θα φέρει επιπλέον πλεονεκτήματα σε ότι έχει να κάνει με την μείωση του βάρους και την πρακτικότητα, αλλά οι οπαδοί των γρήγορων εκδόσεων του μοντέλου θα απογοητευθούν. Από την στιγμή που η UKL είναι συμβατή μόνο με τρικύλινδρα και τετρακύλινδρα μοτέρ, αυτό σημαίνει ότι ο αντικαταστάτης της M140i θα αφήσει τον 6κύλινδρο σε σειρά στην άκρη, για χάρη ενός 4κύλινδρου, ενώ θα είναι αποκλειστικά τετρακίνητη.
Η υπόλοιπη γκάμα κινητήρων της Σειράς 1 θα προέρχεται αυτούσια από τα MINI και τα υπόλοιπα BMW που χρησιμοποιούν την UKL, ενώ σίγουρα θα δούμε και μια plug-in υβριδική έκδοση που θα εμπλουτίσει και την γκάμα των μοντέλων iPerformance.
Τέλος, αναμένεται να υπάρξουν αλλαγές και στην επόμενη γενιά της Σειράς 2 Coupe και Convertible που θα παρουσιαστεί λίγο μετά το λανσάρισμα της 1, μιας θα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα και θα είναι προσθιοκίνητα.
[Πηγή: Auto Express]