Νέα BMW 1 Series M Coupe 2012 στο Ντιτρόιτ
DRIVE Team |
Ελαφρώς μακρύτερη από την Μ3, αλλά από την BMW 135i Coupe ως προς όλες τις διαστάσεις η μόλις αποκαλυφθείσα πλήρως BMW 1 Series M Coupe θα κάνει τελικά ντεμπούτο σε λίγες μέρες στο Σαλόνι του Ντιτρόιτ 2011.
Θα κυκλοφορήσει σε τρία χρώματα, μαύρο, λευκό και στο πορτοκαλοκόκκινο της φωτρογραφίας.
Οπως όλα τα μοντέλα της σειράς M , η νέα M1 Coupe διακρίνεται για το μυώδες παρουσιαστικό της, τις τρεις μεγάλες εισαγωγές στο εμπρόσθιο μέρος, τα μεγάλα τόξα των τροχών και το σήμα M πάνω σε ένα από αυτά καθώς και τους καθρέφτες που είναι όμοιοι με αυτούς της M3. Στο πίσω μέρος ένα διακριτικό σπόιλερ αποτελεί το τελείωμα του καπό του πορτμπαγκάζ ενώ οι διπλές απολήξεις των εξατμίσεων είναι χρωμίου. Οι ζάντες είναι στάνταρ Μ 19 ιντσών και φορούν ελαστικά 245/35/R19 εμπρός και 265/35/R19 πίσω.
Στο εσωτερικό το σκούρο αλκαντάρα με τις πορτοκαλί ραφές στις ταπετσαρίες συνδυάζονται με τα αντίστοιχης διακόσμησης δερμάτινα καθίσματα.
Ο κινητήρας είναι ο διτούρμπινος Ν54 που βελτιώθηκε από το τμήμα Μ αποδίδοντας ισχύ 335 ίππων στις 5.900 σαλ. Η επιτάχυνση φθάνει τα 4,7 δευτ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα
Οπως όλα τα μοντέλα της σειράς M , η νέα M1 Coupe διακρίνεται για το μυώδες παρουσιαστικό της, τις τρεις μεγάλες εισαγωγές στο εμπρόσθιο μέρος, τα μεγάλα τόξα των τροχών και το σήμα M πάνω σε ένα από αυτά καθώς και τους καθρέφτες που είναι όμοιοι με αυτούς της M3. Στο πίσω μέρος ένα διακριτικό σπόιλερ αποτελεί το τελείωμα του καπό του πορτμπαγκάζ ενώ οι διπλές απολήξεις των εξατμίσεων είναι χρωμίου. Οι ζάντες είναι στάνταρ Μ 19 ιντσών και φορούν ελαστικά 245/35/R19 εμπρός και 265/35/R19 πίσω.
Στο εσωτερικό το σκούρο αλκαντάρα με τις πορτοκαλί ραφές στις ταπετσαρίες συνδυάζονται με τα αντίστοιχης διακόσμησης δερμάτινα καθίσματα.
Ο κινητήρας είναι ο διτούρμπινος Ν54 που βελτιώθηκε από το τμήμα Μ αποδίδοντας ισχύ 335 ίππων στις 5.900 σαλ. Η επιτάχυνση φθάνει τα 4,7 δευτ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα