Μεγαλώνει η γκάμα των σπορ Hyundai με το i30 Ν Fastback

Μεγαλώνει η γκάμα των σπορ Hyundai με το i30 Ν Fastback

Περισσότερες σπορ εκδόσεις ετοιμάζει η Hyundai. Έρχεται το i30 N Fastback με 300 ίππους.

Η Hyundai επεκτείνει τη γκάμα των σπορ μοντέλων της με το κομψό i30 N Fastback, αλλά και την αντίστοιχη έκδοση των Veloster και i20.

Το N Division της Hyundai ετοιμάζει δύο νέα μοντέλα για την επόμενη διετία, μετά το hatchback i30 N hatchback, το οποίο θα αποκαλυφθεί τον Ιούλιο. Το ειδικό τμήμα σπορ μοντέλων της κορεατικής φίρμας συστήθηκε το 2015 και παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Και από τότε οι διεργασίες υπό την διεύθυνση του Albert Biermann, πρώην επικεφαλής του Μ Division της BMW, είναι πυρετώδεις.

«Δεν θα χρειαστεί να περιμένετε και πολύ για το επόμενο», δήλωσε ο Biermann. «Θα έρθει του χρόνου. Ίσως να δείξουμε και δύο μοντέλα, αν και το δεύτερο από αυτά, το τρίτο συνολικά, θα παρουσιαστεί το 2019». Σύμφωνα με το βρετανικό Autoexpress, το αυτοκίνητο του 2018 θα είναι η κορυφαία έκδοση του κουπέ Veloster.

Πολύ πιο σύντομα θα λανσαριστεί στην αγορά το Hyundai i30 N Fastback. Ένα κομψό 5πορτο σεντάν με κουπέ φόρμα και έμφαση στο στιλ. Η εμφάνιση θα διαφοροποιείται από τις απλές εκδόσεις με διχρωμίες, αεροδυναμικά βοηθήματα και ειδικά σχεδιασμένους τροχούς. Επίσης, λέγεται ότι θα έχει περισσότερη δύναμη από τους 260 – 280 ίππους του hatchback Hyundai i30 N που οδηγήσαμε ως καμουφλαρισμένο πρωτότυπο πρόσφατα. Εκτιμάται ότι η ιπποδύναμη θα ξεπερνά τους 300 ίππους από το δίλιτρο 4κύλινδρο τούρμπο μοτέρ. Και θα έχει φαρδύτερα μετατρόχια και αλλαγές στην ανάρτηση.

Αν και η Hyundai είχε δείξει πέρσι μια πρωτότυπη έκδοση αυτού του κινητήρα με 380 ίππους, ο Biermann δηλώνει ότι ακόμη οι Κορεάτες δεν είναι έτοιμοι να κινηθούν στη ζώνη των 400 ίππων, κόντρα στα super hatchbacks Mercedes-AMG A45, Audi RS3 κ.λπ.

Από το 2019 οι πληροφορίες μιλούν και για μία έκδοση N του Hyundai i20. Κόντρα στο Ford Fiesta ST αλλά και το Toyota Yaris GRMN των 210 ίππων. Έχει λογική μία τέτοια κίνηση, προφανώς, για τους ίδιους λόγους που έκανε το βήμα και η Toyota. Όταν το εργοστάσιο επενδύει τεράστια ποσά για να κάνει marketing στο WRC, είναι καλό να υπάρχει ένα αυτοκίνητο στις εκθέσεις άμεσα συνδεδεμένο με το αγωνιστικό για να μπορεί να αγοράσει αυτός που μόλις γύρισε ενθουσιασμένος από τα περάσματα του Neuville με το i20 WRC στο βουνό. Ειδικά τώρα που η Hyundai στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι φαίνεται ότι είναι στην καλύτερη φάση της ιστορίας της, με το ταχύτερο και πιο ώριμο αυτοκίνητο φέτος, σε τροχιά διεκδίκησης και των δύο τίτλων.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube