Koenigsegg Regera, φόρος τιμής στον Prince

Koenigsegg Regera, φόρος τιμής στον Prince

Αυτό το σχεδόν διάφανο μωβ Koenigsegg με αμάξωμα φτιαγμένο από γυμνό ανθρακόνημα, είναι εμπνευσμένο από το Purple Rain του Prince.

Πολλά έχουν γραφτεί ως φόρος τιμής στον pop star Prince ο οποίος είναι μεταξύ των κάμποσων διάσημων που μας άφησαν χρόνους μέσα στο 2016. Αυτή η Koenigsegg Regera είναι μάλλον ό,τι πιο ιδιαίτερο και αντιπροσωπευτικό στο πνεύμα του καλλιτέχνη.

Μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του Prince είναι το Purple Rain. Κι αυτή η Koenigsegg Regera με αμάξωμα από γυμνό ανθρακόνημα βαμμένο σε ένα σχεδόν διάφανο μωβ χρώμα είναι εμπνευσμένη ακριβώς από αυτό. Η ιδέα ήταν του Steven Wade, υπεύθυνου επικοινωνίας της μάρκας. Και θαυμαστή του Prince. Δεν πρωτοτυπεί η Koenigsegg, ωστόσο. Την ίδια έμπνευση είχε ο Lewis Hamilton ως προς το χρώμα και αυτήν ακριβώς την τεχνοτροπία έχει χρησιμοποιήσει η Pagani για να του φτιάξει τη μοναδική Pagani Zonda LΗ, μια track day special Zonda R με τις απαραίτητες τροποποιήσεις για να κυκλοφορεί στο δρόμο. Στην ουσία ένα αγωνιστικό πρωτότυπο με πινακίδες. Φορά έναν εξωφρενικό ατμοσφαιρικό V12 της AMG που στροφάρει σαν F1 της παλιάς σχολής με ανάλογο soundtrack. Κανονικά έχει ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά επειδή ο Hamilton έχει βαρεθεί να οδηγεί με paddles "στη δουλειά" ζήτησε απο την Pagani να χειροκίνητο κιβώτιο με κλασικό λεβιέ. Και φυσικά δεν του αρνήθηκαν.

Επιστρέφοντας στην Koenigsegg, oι πρώτες σκέψεις προέβλεπαν μια… χρυσή Regera. H Koenigsegg έκρινε τελικά το αυτοκίνητο κακόγουστο και υπερβολικό, αν και ο Prince ήταν αρκετά εκκεντρικός ώστε να κάνει μια τέτοια επιλογή ο ίδιος. Έτσι ο Steve Wade έριξε την ιδέα για το διάφανο μωβ να αφήνει σε κοινή θέα την πλέξη των τέλεια φινιρισμένων ανθρακονημάτινων πάνελ. Το πακέτο συμπληρώνεται από λευκές δαγκάνες φρένων, οι οποίες διακρίνονται πίσω από τις ανθρακονημάτινες ζάντες.

Το εσωτερικό της Regera των ονείρων του Wade είναι ντυμένο με δέρμα σε χρώμα «λευκό του χιονιού», με μπλε ραφές. Οι οποίες, όπως λέει ο Wade, θα είναι μωβ στο τελικό προϊόν. Κατά τα άλλα, είναι μία τυπική Regera, μία από τις 80 που θα κατασκευαστούν. Με 1.500 άλογα από έναν 5λιτρο V8 με δύο τούρμπο και τρία ηλεκτρικά μοτέρ. Χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων, μπορεί να κάνει επικά burn out και να φτάνει τελική 400 km/h.

Το αυτοκίνητο ετοιμάζεται φυσικά για κάποιον πελάτη. Ο οποίος έδωσε στην εταιρεία το concept, αλλά άφησε τους ειδικούς να αποφασίσουν για το πως αυτό θα αποδοθεί, αναγνωρίζοντας ότι στο δημιουργικό κομμάτι, κάτι ξέρουν παραπάνω οι στυλίστες της Koenigsegg. Μάλλον δεν φανταζόταν ότι τελικά η ιδέα θα ερχότανα από τον υπεύθυνο επικοινωνίας.

Πηγή R&T

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube