Κινητήρας 3.8 turbo στην ανανεωμένη Ferrari 458 Italia
Αποχαιρέτα το, το στροφάρισμα που χάνεις; Ή θα μας εκπλήξει η Ferrari διατηρώντας ανέπαφο τον χαρακτήρα της 458 παρά το turbo;
Τα σχέδια της Ferrari για υιοθέτηση της υπερτροφοδότησης στα μικρότερα μοντέλα της γκάμας της ήταν γνωστά από καιρό. Και τώρα δημοσιεύματα στον αγγλικό τύπο επιβεβαιώνουν ότι με την ανανέωσή της η 458 Italia θα αποκτήσει κινητήρα turbo.
Ο V8 των 3,8 lt που τοποθετείται ήδη στη Ferrari California T και έχει τις ρίζες του σε εκείνον της Maserati Quattroporte πρόκειται να τοποθετηθεί μέσα στο 2015 και στην 458 Italia. Σύμφωνα με πηγές του βρετανικού Car σε αυτή την εκδοχή του το μοτέρ θα αποδίδει 670 ίππους έτσι ώστε η 458Μ, όπως αποκαλούν κύκλοι του εργοστασίου το ανανεωμένο μοντέλο, να ξεπεράσει τη McLaren 650S στην άτυπη κόντρα ιπποδύναμης.
Η τεχνολογία έχει προχωρήσει αρκετά και επιτρέπει τη διαμόρφωση των καμπύλων ισχύος και ροπής ενός κινητήρα turbo με τέτοιο τρόπο που να θυμίζουν ατμοσφαιρικό σε απόδοση. Κάτι αντίστοιχο έχει γίνει άλλωστε και στην California T, ώστε με τις μικρές σχέσεις στο κιβώτιο ο οδηγός να έχει κίνητρο να πλησιάσει τον κόφτη, ο οποίος όμως βρίσκεται στις 7.500 rpm, αρκετά χαμηλότερα από τις 9.000 rpm της σημερινής 458 Italia.
Το αν η ανανεωμένη Ferrari 458M θα μπορεί να στροφάρει τόσο ψηλά, να έχει κοφτερή απόκριση στο γκάζι και να ακούγεται υπέροχα όπως η προκάτοχός της είναι κάτι που ανυπομονούμε να διαπιστώσουμε. Και ελπίζουμε για αυτή την απόφαση της ιταλικής εταιρίας να μην έπαιξε ρόλο το ότι η σημερινή 458 Italia μερικές φορές χάνει τις κόντρες ακόμα και με φορτηγάκια GMC.
[Πηγή: Car]