Κεντρομήχανο κουπέ από τη Hyundai;

Κεντρομήχανο κουπέ από τη Hyundai;

Ο φωτογραφικός φακός «συνέλαβε» ένα πρωτότυπο της κορεατικής μάρκας με τον κινητήρα στο κέντρο.

Τον Μάρτιο του 2014 η Hyundai είχε παρουσιάσει το concept Veloster Midship, το οποίο είχε τον κινητήρα τοποθετημένο πίσω από τα εμπρός καθίσματα.

Στις επίμονες ερωτήσεις των δημοσιογράφων, η εταιρεία απάντησε πως το πρωτότυπο, που εξελίχθηκε από τους ίδιους μηχανικούς που είναι υπεύθυνοι για το i20 WRC, δεν σχετίζεται με κάποιο μελλοντικό μοντέλο παραγωγής και δημιουργήθηκε μόνο για να δοκιμαστούν οι δυνατότητες του σασί του Veloster.

Ωστόσο το αυτοκίνητο που πραγματοποιεί αυτή τη στιγμή δοκιμές στη Νότια Κορέα είναι εμφανώς διαφορετικό από το υπάρχουν μοντέλο.

Κατ’ αρχήν, το αμάξωμα δείχνει αρκετά φαρδύτερο και είναι καθαρά δίθυρο, χωρίς τη μικρή τρίτη πόρτα που χαρακτηρίζει το σημερινό Veloster παραγωγής.

Η εμφανέστερη αλλαγή ωστόσο είναι οι μεγάλες εισαγωγές αέρα εμπρός από τους πίσω τροχούς που χρησιμοποιούνται για την ψύξη του κινητήρα ο οποίος αντί για εμπρός βρίσκεται πλέον στο κέντρο.

Το πρωτότυπο Midship είχε, αντί για τον 1.6 τούρμπο της έκδοσης παραγωγής, έναν 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο με 300 ίππους, ελαφρύτερη ανάρτηση από αλουμίνιο και ενισχυμένο σασί.

Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με πληροφορίες που θέλουν τη Hyundai να μην σκοπεύει να παρουσιάσει αντικαταστάτη του Veloster, δείχνουν πως τελικά ίσως η περσινή ανακοίνωση να ήταν στάχτη στα μάτια και ένα νέο κεντρομήχανο κουπέ, που θα «παίζει» σε άλλη κατηγορία, να πάρει τη θέση του.

[Πηγή: Blood Type Racing]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube