ΙΑΑ 2017: Aspark Owl, το ταχύτερο αυτοκίνητο σε επιτάχυνση στον κόσμο;

ΙΑΑ 2017: Aspark Owl, το ταχύτερο αυτοκίνητο σε επιτάχυνση στον κόσμο;

Μια νέα, ιαπωνική φίρμα έφερε στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης ένα ηλεκτρικό σούπερκαρ με 1.000+ κατά τις φήμες ίππους που λέει ότι είναι το ταχύτερο στο 0-100 km/h στον κόσμο.

Αν υπάρχει κάτι που διδάσκει η ζωή, είναι ότι τα λόγια είναι τσάμπα. Έτσι μπορεί να βγει οποιαδήποτε νεόκοπη φίρμα αυτοκινήτου, εν προκειμένω με αυτό σπινθηροβόλο όνομα, «Aspark», και να δηλώσει ότι διαθέτει ένα σούπερκαρ που θα αλλάξει το τοπίο.

Για να μας πείσει ότι μπορεί να το κάνει όμως πρέπει να δείξει ένα δείγμα γραφής, έστω και με το αυτοκίνητο να τεμπελιάζει πάνω σε ένα σταντ μιας έκθεσης.

Ευτυχώς για την νέα κατασκευάστρια εταιρεία αυτό ακριβώς αποφάσισε να κάνει παρουσιάζοντας το Aspark Owl στην IAA 2017. Αυτό λοιπόν το ανθρακονημάτινο σούπερκαρ με τα εξωτικά υλικά, είχε από πίσω του μια ομάδα επικοινωνίας που διατείνεται ότι είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο στο 0-100 km/h στη Γη και ότι το καταφέρνει χάρη στο ηλεκτρικό σύστημα κίνησής του.

Όσον αφορά αυτό το τελευταίο, έχουμε πάρει τη γεύση της επιβεβαίωσης για τις δυνατότητες των αυτοκινήτων με μπαταρίες στην επιτάχυνση. Δεν υπάρχει καμία αμφισβήτηση, Οι μπαταρίες το κάνουν καλύτερα. Τα Tesla Model S P100D και Rimac Concept 1 το επιβεβαιώνουν αναμφισβήτητα. Οι λεπτομέρειες για το Owl δεν δόθηκαν μέχρι στιγμής στη δημοσιότητα, αλλά το ελαφρύ και αεροδυναμικό αμάξωμα με τα ηλεκτρομοτέρ να παρέχουν τη μάξιμουμ ροπή τους με το που θα πατήσεις το γκάζι, αφήνουν την υπόσχεση ότι το αυτοκίνητο θα πραγματοποιήσει αυτά που λένε οι κατασκευαστές του.

Η Aspark περιγράφει ότι ο κύριος στόχος του Owl είναι να γράψει 0-100 km/h κάτω από τα δύο δευτερόλεπτα, χρόνος που θα το κάνει το ταχύτερο αυτοκίνητο της αγοράς. Παλαιότερες φωτογραφίες του αυτοκινήτου το έδειχναν με γυμνό ανθρακόνημα, αλλά η Aspark αποφάσισε να το ντύσει για τη Φρανκφούρτη σε μια ωραία απόχρωση του ασημί.

Το χαμηλό κόκπιτ του επιτρέπει να εξισορροπεί αισθητικά τα ψηλά τόξα των εμπρός φτερών, ενώ τα τόξα στα πίσω φτερά ανεβαίνουν ομοίως ψηλά για να κατέβουν απότομα, καταλήγουν στο κωνικό σχήμα της ουράς του Owl. Μιλάμε γενικότερα για ένα πετυχημένο σχεδιασμό που κάνει το αυτοκίνητο να φαίνεται ξεχωριστό χωρίς να κάνει όμως τη διαφορά σε σχέση με άλλα γνωστά σούπερκαρ. Κατά τα λοιπά, παραμένει ασαφές όσον αφορά τις δυνατότητές του, αλλά ελπίζουμε ότι οι επιδόσεις του να βρίσκονται καθ’ οδόν, ενώ στο δρόμο να είναι αρκούντως εντυπωσιακό, έτσι ώστε να δώσουν στο Owl κάποια υπόσταση.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube