![](/sites/default/files/styles/1230x810/public/node-files/photos/news/2017/04/2018-mercedes-amg-project-one_7.jpg?itok=Ao7FfmX8)
Η Mercedes-AMG των 1.000 PS ίσως είναι 3θέσια
Το hypercar της Mercedes-AMG με κινητήρα Formula 1 χιλίων ίππων ίσως είναι 3θέσιο.
![](/sites/default/files/styles/thumbnail/public/images/users/michalis_georgiadis_1.jpg?itok=Jh3cOAeW)
![](/sites/default/files/styles/1230x810/public/node-files/photos/news/2017/04/2018-mercedes-amg-project-one_7.jpg?itok=Ao7FfmX8)
Το υπεραυτοκίνητο των 1.000 ίππων που ετοιμάζει για το 2018 η Mercedes-AMG, γνωστό για την ώρα ως Project One, ίσως ακολουθεί την συνταγή της McLaren F1 ως προς την διάταξη της καμπίνας, με κεντρικά τοποθετημένη την θέση οδήγησης και τους επιβάτες εκατέρωθεν του οδηγού.
Το αυτοκίνητο θα έχει κινητήρα Formula 1, υβριδικό 1.6 τούρμπο V6. Το όνομά του, Project One, είναι μια παράφραση του Formula One. Από ότι φαίνεται οι σχεδιαστές του θέλουν να δώσουν στους ελάχιστους τυχερούς αίσθηση όσο γίνεται πλησιέστερη στο περιβάλλον εργασίας του Hamilton, για αυτό ενδέχεται να προτιμήσουν την κεντρική θέση οδήγησης, με τον οδηγό να έχει τους τροχούς σε ίση απόσταση. Όπως στην οδήγηση μονοθεσίου.
Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε την Mercedes AMG GT S με το πλάι [video]
Από πού προκύπτει αυτό; Ο Harmut Sinkwitz, επικεφαλής σχεδίασης της καμπίνας, σε συνέντευξή του στο αυστραλέζικο Motoring δήλωσε ότι το αυτοκίνητο θα έχει θέση οδήγησης «αγωνιστικού». Ο Sinkwitz είπε επίσης: «Η φιλοσοφία μου είναι να φτιάξω ένα εσωτερικό κατά το δυνατόν πλησιέστερο σε αγωνιστικό και μάλιστα μονοθέσιο. Αυτό το αυτοκίνητο θα πρέπει να έχει την τέλεια θέση οδήγησης για πίστα».
Διαβάστε ακόμη Οι τεχνικές λεπτομέρειες και η ημερομηνία αποκάλυψης του Mercedes-AMG Project One
Θα μπορούσε να εννοεί απλώς ότι θα έχει σπαρτιάτικη καμπίνα και πολύ χαμηλή θέση οδήγησης. Αλλά αν στόχος της Mercedes-AMG είναι να πετύχει την ακριβέστερη παραίσθηση F1 στο δρόμο, η κεντρική θέση οδήγησης είναι must. Εκτός αυτού υπάρχουν αντικειμενικά πλεονεκτήματα που έχουν να κάνουν με την κατανομή και την μεταφορά βάρους όταν στρίβει το αυτοκίνητο, ανεξάρτητα από την φορά της πίστας. Στην gallery έχουμε συγκεντρώσει διάφορα renderings που έχουν κατά καιρούς δει το φως της δημοσιότητας, όπως επίσης το επίσημο σκίτσο και την teaser εικόνα της Mercedes. Εσείς, πώς θα θέλατε να δείχνει τελικά το Project One; Άλλωστε, η εξωτερική σχεδίαση επηρεάζει άμεσα την διαμόρφωση της καμπίνας.
Τo Mercedes-AMG Project One στο οποίο έχουμε αναφερθεί πολλές φορές θα είναι ένα αυτοκίνητο για πολύ λίγους, με εξωφρενικές επιδόσεις αλλά απαιτήσεις συντήρησης πρωτόγνωρες για τα δεδομένα των αυτοκινήτων δρόμου. Από την άλλη, αναλογιστεί κανείς ότι μιλάμε για κινητήρα F1, πάλι καλά. Το εντυπωσιακό είναι ότι θα διατηρεί στο ακέραιο την απόδοση F1 και θα έχει ρυθμίσεις που θα επιτρέπουν την κυκλοφορία στο δρόμο.