Η McLaren προετοιμάζει την επόμενη μέρα
Η McLaren εξελίσσει την μελλοντική της τεχνολογία σασί και κινητήρα.
Τα σημερινά αυτοκίνητα της McLaren έχουν πολύ διαφορετικό χαρακτήρα και επιδόσεις, βασίζονται ωστόσο στην ίδια ραχοκοκκαλιά.
Μοιράζονται όλα παραλλαγές του ίδιου ανθρακονημάτινου monocoque σασί με τα αλουμινένια υποπλαίσια εμπρός πίσω, και τον ίδιο V8 twin turbo κινητήρα, που συνδυάζεται με 7άρι ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η εταιρεία εξελίσσει εντελώς νέες λύσεις σασί και κινητήρα για τα μελλοντικά της μοντέλα. Η υβριδική τεχνολογία θα είναι αναπόσπαστο κομμάτι όλων των αυτοκινήτων, από την αρχή.
Αυτό αποκάλυψε ο Mike Flewitt, CEO της McLaren, σε συνέντευξή του στο Automotive News. Δήλωσε επίσης ότι η εταιρεία θα παραμείνει προσηλωμένη στα διθέσια κεντρομήχανα supercars, με την ίδια δομή που θέλει την ανθρακονημάτινη «μπανιέρα» στον πυρήνα και υποπλαίσια προσαρμοσμένα εμπρός πίσω για την στήριξη των μηχανικών μερών.
Το κόστος της επένδυσης της εταιρείας για την επόμενη μέρα εκτιμάται στα 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Το σχέδιο, με κωδικό Track22, το οποίο ανακοινώθηκε στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, προβλέπει το λανσάρισμα 15 διαφορετικών αυτοκινήτων (ή εκδόσεων) ως το 2022. Κάποια από αυτά θα είναι υβριδικά, και ένα θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Και θα εντάσσεται στην κορυφαία οικογένεια μοντέλων Ultimate Series, το ηλεκτρικό αντίστοιχο δηλαδή της P1.
Ο Flewitt δεν έβαλε κάποιο χρονικό πλαίσιο για την παρουσίαση του πρώτου από αυτή τη νέα σειρά μοντέλων. Είπε όμως ότι το νέο σύστημα κινητήρα μετάδοσης για ένα διάστημα θα συνυπάρχει σε παράλληλη εμπορική πορεία με την σημερινή τεχνολογία κινητήρων/κιβωτίων της McLaren.
H P14, η οποία θα έρθει να αντικαταστήσει την 650S είναι όπως όλα δείχνουν το επόμενο αυτοκίνητο της McLaren. Και θα βασίζεται στην σημερινή τεχνολογία της μάρκας.
Πηγή AutomotiveNews μέσω Motorauthority