Η KIA ετοιμάζει αντίπαλο για την 3άρα BMW και την Alfa Romeo Giulia

Η KIA ετοιμάζει αντίπαλο για την 3άρα BMW και την Alfa Romeo Giulia

Ένα πισωκίνητο οικογενειακό σεντάν με σπορ χαρακτήρα και δυναμική εμφάνιση ετοιμάζει η KIA.

Έχουν περάσει περίπου πέντε χρόνια από όταν η ΚΙΑ παρουσίας το GT concept στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2011. Ήταν ο πρόδρομος ενός σπορ σεντάν. Που όπως όλα δείχνουν τελικά θα παρουσιαστεί του χρόνου.

Το αυτοκίνητο παραγωγής θα βασίζεται στην φιλοσοφία του concept. Θα είναι πισωκίνητο, θα διαθέτει δυναμική εμφάνιση και παρότι 4θυρο θα έχει κουπέ φόρμα. Και μια ποικιλία κινητήρων, μεταξύ των οποίων και ένας υψηλής απόδοσης με ξεκάθαρα σπορ προσανατολισμό. Θα ανταγωνίζεται δηλαδή ευθέως τη Σειρά 3 της BMW. Η ΚΙΑ έχει ήδη ένα πισωκίνητο σεντάν, το οποίο δεν πωλείται στην Ευρώπη αλλά έτσι κι αλλιώς δεν έχει σπορ χαρακτήρα όπως το αυτοκίνητο που περιμένουμε.

Μιλώντας την περασμένη εβδομάδα στα εγκαίνια του νέου κέντρου δοκιμών της εταιρείας στη Ν. Κορέα, ο Albert Biermann, επικεφαλής του τμήματος που έχει την ευθύνη για τα αυτοκίνητα υψηλής απόδοσης, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Δεν έχει νόημα να φτιάξεις ένα αυτοκίνητο σε πισωκίνητη πλατφόρμα αν δεν αξιοποιήσεις τα πλεονεκτήματα που αυτή προσφέρει».

Το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο που έχει εντοπιστεί σε δοκιμές δεν κρύβει ότι πρόκειται για ένα 4θυρο κουπέ παρά για ένα κλασικό σχέδιο τριών όγκων. Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Hyundai – KIA, Peter Schreyer, μας έδωσε κάποιες αδρές γραμμές: «Τα δίπορτα κουπέ είναι πλέον μία μάλλον ξεπερασμένη τάση. Το ενδιαφέρον πηγαίνει προς τα 4πορτα κουπέ, ή τα σεντάν που μοιάζουν με κουπέ, αν έτσι προτιμάτε να το λέτε. Θα είχε ενδιαφέρον για εμάς να κάνουμε ένα κουπέ, αλλά ποιος ο λόγος αν δεν υπάρχει ισχυρή ζήτηση;»

Το GT θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας της ΚΙΑ, κι αυτό καθιστά αυτομάτως λιγότερο πιθανό το ενδεχόμενο παραγωγής ενός πραγματικού κουπέ, όπως ήταν το GT4 Stinger που η ΚΙΑ είχε παρουσιάσει το 2014. Υπάρχουν ωστόσο ενδείξεις ότι το 4πορτο GT θα μπορούσε να χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Stinger, ο οποίος ήταν ένας 2λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο με απόδοση 315 ίππων. Θα υπάρχει φυσικά και ένας ντίζελ που αναμένεται να έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην Ευρώπη. Τον οποίο ο Biermann παραδέχτηκε ότι πρόσφατα οδήγησε σε δοκιμές γύρω από το Nürburgring.

Ο Biermann επιβεβαίωσε ότι θα υπάρχει και μια ισχυρή έκδοση, με απόδοση που θα επιτρέπει στο GT να ανταγωνιστεί την Μ3. Αυτή κατά πάσα πιθανότητα θα εξοπλίζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο 3.3 V6 του ομίλου Hyundai – KIA, της οικογένειας κινητήρων “Lamda”. Στην βασική μορφή του αποδίδει 380 ίππους, οπότε είναι ασφαλές να υποθέσει κανείς ότι με κάποιες βελτιώσεις θα φτάσει εύκολα να βγάλει 430 PS, όσα δηλαδή ο υπερτροφοδοτούμενος εξακύλινδρος σε σειρά της BMW. «Ή και ακόμη περισσότερους», σύμφωνα με τον Biermann, ο οποίος ηγήθηκε της εξέλιξης της M3/M4 πριν πάρει μεταγραφή στην ΚΙΑ. «Η συνολική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στην κορυφαία έκδοση θα είναι αυτή μιας πραγματικά σπορ κατασκευής», δηλώνει αποφασιστικά. Κάποια στιγμή είχε εξεταστεί η πιθανότητα να χρησιμοποιηθεί ένας V8 κινητήρας, αλλά απερρίφθη.

[Πηγή Autocar]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube