Η επόμενη Ferrari F12 tdf θα έχει υβριδική τεχνολογία
Η υβριδική τεχνολογία της LaFerrari θα περάσει στην F12, τουλάχιστον για τις ειδικές εκδόσεις.
Η υβριδική τεχνολογία της LaFerrari θα περάσει στο αμάξωμα της F12. Τουλάχιστον για την επόμενη έκδοση της ειδικής ισχυρότερης tdf.
Ενώ η Ferrari έχει ήδη υιοθετήσει την τεχνολογία τούρμπο για τους κινητήρες V8, για την κορυφαία σειρά GT όμως επιμένει στον ατμοσφαιρικό V12. Πριν μερικούς μήνες είχε ξεκαθαριστεί ότι η επόμενη F12 θα είναι V12. Αλλά πριν λίγες εβδομάδες ο Marchionne έφερε στην επιφάνεια το πρόγραμμα εξηλεκτρισμού της γκάμας της Ferrari, αναφέροντας ότι όλες οι Ferrari ως το 2020 θα έχουν μπαταρία και ηλεκτρικό μοτέρ. Όσο η νομοθεσία εκπομπών ρύπων γίνεται αυστηρότερη, και καθώς η Ferrari έχει στόχο τις 10.000 πωλήσεις ετησίως, η λύση αυτή αποτελεί μονόδρομο.
Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε την Ferrari 488 Spider [video]
Δεν έχει γίνει ακόμη επισήμως γνωστό το χρονοδιάγραμμα παρουσίασης του διαδόχου της F12 και των εκδόσεών της, όμως είναι σαφές ότι το μοντέλο θα πρέπει να αντικατασταθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια. Και καθώς για αυτό το αυτοκίνητο η Ferrari θέλει να κρατήσει τον V12 των 6,3 λίτρων, η υβριδική τεχνολογία που ήδη εφαρμόζεται στην LaFerrari είναι η πιο σωστή λύση για αύξηση της ισχύος και μείωση των εκπομπών CO2.
Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε την Ferrari 458 Speciale [video]
To ΗΥ-KERS συνεισφέρει 163 ίππους στην συνολική απόδοση όταν αυτό είναι απαραίτητο. Ενώ η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται κατά 40% σε σύγκριση με έναν θερμικό κινητήρα αντίστοιχης συνολικής απόδοσης. Η χρήση ανθρακονημάτων θα αντισταθμίσει το επιπλέον βάρος του συστήματος. Στο οποίο θα πρέπει προφανώς να γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές ώστε να προσαρμοστεί από την κεντρομήχανη LaFerrari, στην αρχιτεκτονική front-mid της F12. Δεν έχει δει κανείς το αυτοκίνητο δοκιμών στο δρόμο, αλλά καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν ότι δοκιμάζεται για την ώρα αποκλειστικά μέσα στο Fiorano, στην ιδιωτική πίστα δοκιμών της Ferrari, στην… αυλή του εργοστασίου.
Πηγή Autoevolution