Η Audi ετοιμάζει ηλεκτρικό σπορ crossover

Η Audi ετοιμάζει ηλεκτρικό σπορ crossover

Ένα αμιγώς ηλεκτρικό crossover με σπορ χαρακτήρα θα παρουσιάσει αρκετά σύντομα η Audi.

Πριν από λίγες μόλις ημέρες η Audi παρουσίασε το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής, το R8 e-tron, στο Σαλόνι της Γενεύης.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σηματοδοτεί την αρχή της επέκτασης της γερμανικής μάρκας στα ηλεκτρικά οχήματα. Ο υπεύθυνος του τμήματος εξέλιξης, Dr Ulrich Hackenberg, χαρακτήρισε το R8 e-tron «έναν τεχνολογικό φάρο» που, με την τεχνογνωσία του, θα εξελιχθεί ένα μεγάλο SUV μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Ένα επίσημο δελτίο Τύπου της Audi ανέφερε ότι «η εμπειρία που αποκτήσαμε με το R8 e-tron θα μας επιτρέψει να κατασκευάσουμε ένα ηλεκτρικό οικογενειακό σεντάν». Όταν ρωτήθηκε ο Hackenberg γιατί επέλεξαν ένα σεντάν, έδειξε μπερδεμένος. Αργότερα, ένας συνάδελφος διευκρίνησε ότι η αναφορά σε σεντάν ήταν λανθασμένη και το νέο μοντέλο θα μοιάζει περισσότερο με SUV.

«Θα είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, οπότε προφανώς θα έχει περισσότερες από δύο θέσεις», είπε ο Hackenberg. «Θα είναι όμως ένα premium μοντέλο που θα απευθύνεται σε εύπορους πελάτες. Η μεγάλη χωρητικότητα της μπαταρίας του θα του δίνει αυτονομία που θα ξεπερνά τα 500 km», αποκάλυψε, προσθέτοντας ότι «η παρουσίασή του θα γίνει σύντομα».

Σε αντίθεση με το plug-in υβριδικό ντίζελ Q7 e-tron, το ηλεκτρικό crossover δεν θα μοιάζει με κανένα από τα υπάρχοντα μοντέλα της Audi. «Θα έχει ξεχωριστή σεδίαση. Δεν θα πάρουμε ένα Α6, ένα Q5 ή κάτι άλλο και θα του βάλουμε ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης», ξεκαθάρισε. «Θα βασίζεται στην πλατφόρμα MLB, το οποίο σημαίνει ότι θα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ατσάλι, αλουμίνιο καθώς και άλλα υλικά.»

Προς το παρόν, δεν έχει αποφασιστεί η ονομασία του νέου crossover. Το βέβαιο είναι ότι θα φέρει τον χαρακτηρισμό e-tron αλλά απ’ ό,τι φαίνεται, υπάρχει διάσταση απόψεων μέσα στην Audi.

«Από τεχνολογικής άποψης, η ονομασία ‘Q’ δεν είναι η καλύτερη επιλογή για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μεγάλη αυτονομία, επειδή το συγκεκριμένο SUV έχει μεγάλη επιφάνεια και υψηλή αεροδυναμική αντίσταση», σχολίασε ο Hackenberg. «Αν ρωτήσετε όμως το τμήμα πωλήσεων, θα σας απαντήσουν ότι όλα πρέπει να φέρουν τον κωδικό ‘Q’!», αστειεύτηκε.

[Πηγή: AutoExpress]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube