Η Aston Martin DB11, τώρα και με V8 της AMG
Ο πανίσχυρος 4λιτρος V8 biturbo των Mercedes-AMG C 63 S και GT S, που αποδίδει 510 PS, εφοδιάζει πλέον και τη βασική έκδοση της Aston Martin DB11.
Ο πρώτος καρπός της συνεργασίας της Aston Martin με τη Mercedes-AMG, είναι η νέα έκδοση της Aston Martin DB11 με έναν γερμανικό V8 κάτω από το καπό.
Για τον πρώτο χρόνο από τη στιγμή της κυκλοφορίας της, η Aston Martin DB11 ήταν διαθέσιμη αποκλειστικά με έναν V12 biturbo 5,2 lt, με μέγιστη ισχύ 608 PS. Και σήμερα, όπως περιμέναμε, η γκάμα της επεκτείνεται προς τα κάτω με την προσθήκη μιας… βασικής έκδοσης, η οποία φοράει έναν biturbo V8 4,0 lt. Πρόκειται για τον κινητήρα της Mercedes-AMG που έχουμε γνωρίσει στις C 63 S και GT S. Η Aston Martin έχει επέμβει στη χαρτογράφηση, στην εισαγωγή, στην εξαγωγή και στο σύστημα λίπανσης, χωρίς να επηρεάζονται οι μέγιστες τιμές ισχύος και ροπής, οι οποίες είναι και σε αυτή την περίπτωση 510 PS και 68,8 kgm.
Το βάρος της Aston Martin DB11 με τον V8 είναι κατά 115 kg χαμηλότερο από εκείνης με τον V12, δηλαδή 1.760 kg. Το αυτόματο 8άρι κιβώτιο στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Ξεκινώντας από στάση, η V8 είναι σχεδόν το ίδιο γρήγορη με τη V12, αφού για το 0-100 km/h ανακοινώνονται 4,0”, αντί για 3,9”. Μένει πίσω σε υψηλότερη ταχύτητα, αναμενόμενα, με την τελική να περιορίζεται από τα 320 στα 300 km/h. Αν και μάλλον δεν ενδιαφέρει κανέναν, ας σημειωθεί ακόμη ότι οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί από τα 265 στα 230 g/km.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε τη Mercedes-AMG GT S… με το πλάι [video]
Το μικρότερο μέγεθος του V8 επέτρεψε στους μηχανικούς της Aston Martin να τον τοποθετήσουν χαμηλότερα από τον V12, και σε συνδυασμό με τη μετατόπιση του κέντρου βάρους του προς τα πίσω, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για ένα πιο ευέλικτο αυτοκίνητο. Ελατήρια, αμορτισέρ, αντιστρεπτικές και κάθε άλλο στοιχείο της ανάρτησης είναι διαφορετικό, ενώ αντίστοιχα καλιμπραρισμένο είναι και το ESP. Το αποτέλεσμα, σύμφωνα με την Aston Martin, είναι ένα μοντέλο με πιο σπορ συμπεριφορά από την έκδοση V12, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι έχει απωλέσει τον χαρακτήρα του GT.
Εξωτερικά, η DB11 V8 ξεχωρίζει από κάποιες πολύ διακριτικές αλλαγές, στις οποίες περιλαμβάνονται τα μαύρα πλαίσια στα εμπρός φώτα, οι δύο αεραγωγοί στο καπό (αντί για τέσσερις) και οι διαφορετικές ζάντες. Καμία διαφορά δεν υπάρχει σε επίπεδο στάνταρ εξοπλισμού ή στα έξτρα πακέτα και αξεσουάρ, ενώ και η V8 μπορεί να δεχθεί τις περιποιήσεις του τμήματος εξατομίκευσης Q by Aston Martin.
Το ντεμπούτο της νέας Aston Martin DB11 V8 θα γίνει στο φετινό Goodwood Festival of Speed, το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, ενώ η τιμή της έχει ήδη ανακοινωθεί. Στο Ην. Βασίλειο κοστίζει £144,900 (€163.300), δηλαδή £13,000 (€14.700) λιγότερο από την V12.
[Πηγή: Aston Martin]