Hyundai Santa Fe 2019, πρώτες επίσημες φωτογραφίες
Το νέο Santa Fe αποκαλύφθηκε στη Νότιο Κορέα και αναμένεται να κάνει το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του στο Salon de l’ Automobile 2018, στη Γενεύη, τον άλλο μήνα.
Η τέταρτη γενιά του Hyundai Santa Fe εμφανίστηκε κατά προτεραιότητα στην Κορέα, με δύο φωτογραφίες να δημοσιεύονται στην κορεατική ιστοσελίδα της Hyundai, ένα μήνα πριν από το δημόσιο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Ο σχεδιασμός του νέου Santa Fe δεν επιφυλάσσει μεγάλες εκπλήξεις, ύστερα και από τη δημοσίευση της προηγούμενης εβδομάδας μέσω teasers. Το εμπρός μέρος είναι εμπνευσμένο από αυτό του Kona, με τα «μάτια» του σε δύο επίπεδα. Η μάσκα υιοθετεί το σχέδιο «καταρράκτη» που χαρακτηρίζει όλες τις τελευταίες δημιουργίες της κορεατικής φίρμας, αλλά με μια μικρή καινοτομία: «Υπογραμμίζεται» από μια παχιά χρωμιωμένη λωρίδα που έρχεται για να περάσει από τη βάση των πάνω προβολέων. Άλλο αξιοσημείωτο στοιχείο, οι αψίδες στα φτερά που οριοθετούνται από μια βαθιά πτύχωση στη λαμαρίνα.
Στη φωτογραφία του εσωτερικού βλέπουμε το ταμπλό να υιοθετεί ένα περιβάλλον σχέδιο, το οποίο εκτείνεται στις πόρτες. Στο κεντρικό τμήμα του δεσπόζει μια οθόνη αφής σε στιλ τάμπλετ, αρκετά πάνω από τους αεραγωγούς, θυμίζοντας το i30. Και τα όργανα, απ’ ό,τι βλέπουμε είναι εν μέρει ψηφιακά.
Το κορεατικό δελτίο Τύπου που συνοδεύει το αυτοκίνητο μιλά για μια γκάμα τριών κινητήρων: Δύο τουρμποντίζελ 2.0 και 2.2, καθώς και ένα δίλιτρο βενζινοκινητήρα τούρμπο. Τα μοτέρ θα συνδυάζονται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά και για πρώτη φορά σε Santa Fe το ηλεκτρονικό σύστημα ΑWD «HTRAC». Το HTRAC ρυθμίζει μεταβλητά τη δύναμη πέδησης των αριστερών και δεξιών τροχών, όπως και την παροχή ισχύος εμπρός πίσω, ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης. Ένα σύστημα τετρακίνησης που, όπως λέει η εταιρεία, ανήκει στην επόμενη γενιά AWD, προσφέροντας σταθερότητα σε ολισθηρούς δρόμους και ζύγισμα στις στροφές.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Hyundai Tucson 1.7 CRDi DCT
Επίσης, το νέο Santa Fe θα φορά R-MDPS (Rack-mounted Motor Driven Power Steering), δηλαδή το ηλεκτρομοτέρ της υποβοήθησης τοποθετημένο πάνω στην κρεμαγέρα. Εφαρμογή που, όπως λέει η Hyundai, βελτιώνει την απόκριση στο τιμόνι, και την οδηγική αίσθηση και απόδοση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI
Για να έχουμε τις τεχνικές λεπτομέρειες των ευρωπαϊκών αυτοκινήτων θα χρειαστεί να κάνουμε λίγο ακόμη υπομονή, αν και η διάθεσή του στην ελληνική αγορά, μάλλον δεν θα ευδοκιμήσει, σε πρώτο χρόνο τουλάχιστον. Το μεγάλο μέγεθος και τα μεγάλα μοτέρ είναι η αιτία. Αργότερα, σε λίγα χρόνια, με τη νέα γενιά κινητήρων, αλλά και ένα υβριδικό επαναφορτιζόμενο σύνολο, η εισαγωγή του θα είναι πιθανότερη.