![](/sites/default/files/styles/1230x810/public/migration/items/images/4defccd25e88a9636323b523e0e1e8c2_2990.jpg?itok=n8XnKiIP)
Hyundai: Νέο οικονομικότερο i20
![](/sites/default/files/styles/thumbnail/public/images/users/drive_logo-user_1.jpg?itok=DdnBzKX0)
![](/sites/default/files/styles/1230x810/public/migration/items/images/4defccd25e88a9636323b523e0e1e8c2_2990.jpg?itok=n8XnKiIP)
Στο Σαλόνι της Γενεύης η Hyundai θα παρουσιάσει το νέο i20, με ανανεωμένο σχεδιασμό και καλύτερες επιδόσεις στην κατανάλωση και τις εκπομπές CO2.
Ειδικότερα η εκπομπή CO2 του νέου i20 με τον νέο τρικύλινδρου κινητήρα 1.1 λίτρου ντίζελ 75 ίππων είναι 84γρ/χλμ. Αυτό είναι αποτέλεσμα των τεχνολογιών Blue Drive της που σχετίζονται με την οικολογία και την οικονομία. Ο κινητήρας αυτός έχει εξελιχθεί στο κέντρο R&D της εταιρείας στη Γερμανία. Το νέο i20 θα προσφέρεται με έναν ακόμα κινητήρα του οποίου οι εκπομπές είναι κάτω από τα 100γρ/χλμ. Πρόκειται για τον 1.4 ντίζελ 90 ίππων που με τεχνολογία BLue Drive εκπέμπει 96γρ/χλμ CO2.
Σχεδιαστικά το αυτοκίνητο έχει ανανεωθεί προς την κατεύθυνση της νέας ταυτότητας της εταιρείας, ενώ όσον αφορά τις διαστάσεις το μήκος έχει αυξηθεί κατά 55χιλ.
Ειδικότερα η εκπομπή CO2 του νέου i20 με τον νέο τρικύλινδρου κινητήρα 1.1 λίτρου ντίζελ 75 ίππων είναι 84γρ/χλμ. Αυτό είναι αποτέλεσμα των τεχνολογιών Blue Drive της που σχετίζονται με την οικολογία και την οικονομία. Ο κινητήρας αυτός έχει εξελιχθεί στο κέντρο R&D της εταιρείας στη Γερμανία. Το νέο i20 θα προσφέρεται με έναν ακόμα κινητήρα του οποίου οι εκπομπές είναι κάτω από τα 100γρ/χλμ. Πρόκειται για τον 1.4 ντίζελ 90 ίππων που με τεχνολογία BLue Drive εκπέμπει 96γρ/χλμ CO2.
Σχεδιαστικά το αυτοκίνητο έχει ανανεωθεί προς την κατεύθυνση της νέας ταυτότητας της εταιρείας, ενώ όσον αφορά τις διαστάσεις το μήκος έχει αυξηθεί κατά 55χιλ.