Honda: Πιο extreme Civic Type R «αν κινδυνεύσει το ρεκόρ μας στο Nürburgring»

Honda: Πιο extreme Civic Type R «αν κινδυνεύσει το ρεκόρ μας στο Nürburgring»

Η μάχη για τον ταχύτερο χρόνο στη διάσημη πίστα καλά κρατεί και οι Ιάπωνες δεν παραδίδονται.

Το νέο Civic Type R είναι αδιαμφισβήτητα όχι μόνο ταχύτατο αλλά και ένα πολύ ολοκληρωμένο καυτό χάτσμπακ. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι ο ανταγωνισμός είναι εύκολος.

Πριν από δύο μήνες, η Honda ανακοίνωσε πως η νέα γενιά τουείναι, και μάλιστα με μεγάλη διαφορά, το ταχύτερο προσθιοκίνητο στο Nürburgring με χρόνο 7’50’’63.

Έδωσε μάλιστα στη δημοσιότητα το video από τον γύρο, που έγινε τον Μάρτιο του 2014 σε δοκιμές εξέλιξης με ένα πρωτότυπο εξέλιξης. Κάποιες ασυνέχεις στο video σε συνδυασμό με την παραδοχή της εταιρείας πως είχαν αφαιρεθεί ο κλιματισμός, το ηχοσύστημα και το κάθισμα του συνοδηγού ώστε να αντισταθμιστεί το επιπλέον βάρος που προσέθετε το roll cage, προκάλεσαν ενστάσεις για την εγκυρότητα της μέτρησης.

Η απάντησή της ήταν ότι θα στείλει φέτος ένα αυτοκίνητο παραγωγής ώστε να πιστοποιηθεί και επίσημα ο τίτλος του ταχύτερου προσθιοκίνητου στο ‘Ring που, αυτή τη στιγμή, διεκδικεί η Seat με το Leon ST Cupra που «γύρισε» σε 7’58’’.

Η Honda διαφωνεί θεωρώντας πως ο χρόνος του Civic Type R είναι πραγματικός. Ο υπεύθυνος εξέλιξης, Hisuaki Yagi, είναι μάλιστα κατηγορηματικός πως το πρωτότυπο φορούσε ακριβώς τον ίδιο κινητήρα, ανάρτηση και ελαστικά με το αυτοκίνητο παραγωγής. Απορρίπτει μάλιστα την εκδοχή πως το roll cage είχε αυξήσει την ακαμψία του πλαισίου αφού είχε τοποθετηθεί σε αυτό με ελαστικούς συνδέσμους.

Για τον ίδιο, δεν χωρά αμφιβολία για την κυριαρχία του Civic Type R των 310 PS στο Nürburgring. Όχι μόνο αυτό αλλά εάν κάποιος άλλος καταφέρει, με κάποιον τρόπο, να κατεβάσει τον χρόνο, τότε η Honda θα κάνει ό,τι χρειάζεται για να ξαναπάρει τα σκήπτρα.

«Αν πρόκειται για μια έκδοση πολύ περιορισμένης παραγωγής, θα πρέπει να σκεφτούμε αν θα πρέπει να προχωρήσουμε με αυτό το πλάνο», παραδέχτηκε ο Yagi. «Αν όμως είναι ένα ανταγωνιστικό μοντέλο με ανάλογες προδιαγραφές, τότε θα κατασκευάσουμε ένα ακόμα καλύτερο Type R και θα τον νικήσουμε

Τι αλλαγές θα έκαναν στο, ήδη πολύ εξελιγμένο, χάτσμπακ; «Λιγότερο βάρος και μεγαλύτερη ισχύ», απάντησε χωρίς δισταγμό. «Το έχετε ήδη οδηγήσει και είδατε πως υπάρχει περιθώριο για ακόμα περισσότερη δύναμη από το μοτέρ. Όλα εξαρτώνται από την αναλογία κιλών/ίππο.»

Συνεπώς, δύο είναι τα ενδεχόμενα για να δούμε ένα ακόμα πιο σκληροπυρηνικό Type R: είτε το αυτοκίνητο παραγωγής θα αποδειχθεί πιο αργό από το Leon, είτε οι Seat και Renault θα σπάσουν το ρεκόρ του παρουσιάζοντας τα δικά τους βελτιωμένα χάτσμπακ.

[Πηγή: Top Gear]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube