H Lotus θα μπει στο «χορό» των SUV
Η βρετανική εταιρεία είναι άλλος ένας κατασκευαστής που σκέφτεται σοβαρά την είσοδό του στην κατηγορία των πολυτελών crossover.
O CEO του Group Lotus, Jean-Marc Gales, βρίσκεται στο τιμόνι της εταιρείας μόλις 10 μήνες ωστόσο το όραμά του για το μέλλον της είναι ξεκάθαρο.
Από τη μία σκοπεύει να συνεχίσει την κατασκευή σπορ μοντέλων όπως οι Elise, Exige και Evora και να τα κάνει ακόμα ελαφρύτερα και ισχυρότερα, κι απ’ την άλλη να μεγαλώσει τη γκάμα, και συνεπώς τις πωλήσεις.
Η Evora 400, που παρουσιάστηκε πρόσφατα, είναι ένα δείγμα της φιλοσοφίας του Gales. Σε σχέση με την προηγούμενη Evora, οι μηχανικοί της Lotus όχι μόνο αύξησαν την ισχύ αλλά μείωσαν και το βάρος κατά 22 kg αφαιρώντας εξαρτήματα που θεωρούσαν περιττά.
«Το ντουλαπάκι του συνοδηγού άνοιγε ηλεκτρονικά, κάτι που σε ένα σπορ αυτοκίνητο είναι τουλάχιστον άχρηστο», λέει ο Gales. «Δεν ξέρω ποιος το έβαλε, αλλά το ξήλωσα.»
Σύμφωνα με τον Gales, η επέκταση του δικτούου της Lotus θα έχει ως αποτέλεσμα 2.000 πωλήσεις το οικονομικό έτος που τελειώνει στις 31 Μαρτίου. Αυτό αντιστοιχεί σε μία εντυπωσιακή αύξηση του 62% αλλά υπολείπεται του στόχου των 3.500 μονάδων ετησίως που απαιτείται ώστε η μάρκα, που σημείωσε απώλειες 108 εκατομμυρίων δολλαρίων, να επιστρέψει στην κερδοφορία, κάτι που δεν αναμένεται πριν το 2016-2017.
Η επίτευξη αυτού του στόχου απαιτεί την επέκταση της γκάμας με νέα μοντέλα. Το πιθανότερο είναι να ακολουθήσει το παράδειγμα των Bentley, Aston Martin και Maserati και να μπει στην άκρως επικερδή κατηγορία των πολυτελών σπορ SUV.
«Είμαι διχασμένος ανάμεσα σε ένα SUV και ένα τετράθυρο σπορ σεντάν – αλλά τελικά νομίζω πως η καλύτερη επιλογή μας θα ήταν το SUV επειδή θα έχει μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό», παραδέχεται ο Gales. Υπόσχεται ωστόσο ότι θα παραμείνει πιστό στις βασικές αρχές της Lotus, θα είναι δηλαδή «πολύ ελαφρύ, πολύ γρήγορο στην πίστα και με εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά».
[Πηγή: Reuters]