H Alfa Romeo Giulia θα έχει έναν νέο V6 «προέλευσης Ferrari»

H Alfa Romeo Giulia θα έχει έναν νέο V6 «προέλευσης Ferrari»

Η νέα Alfa θα έχει την έμφαση στην προσωπικότητα, απέναντι στον «χωρίς ψυχή» γερμανικό ανταγωνισμό, λέει ο CEO της εταιρίας

Ο επικεφαλής της Alfa Romeo και της Maserati, Harald Wester, αποκάλυψε κάποια στοιχεία που δείχνουν ότι η Fiat Chrysler Automobiles θα «επανεφεύρει» την Alfa Romeo. 

Μιλώντας σε μια πρόσφατη εκδήλωση της Maserati στην Ιταλία, ο Wester περιέγραψε τα γερμανικά premium αυτοκίνητα ως «στην πλειονότητά τους ψυχρά και απρόσωπα… αυτά τα αυτοκίνητα δεν έχουν ψυχή» και υπαινίχθηκε ότι οι μελλοντικές Alfa –όπως οι σημερινές Maserati– θα βασίζουν τις πωλήσεις τους στη χαρισματική προσωπικότητα, αντί στη γερμανική αποδοτικότητα.

Το πρώτο ολοκαίνουργιο μοντέλο της Alfa Romeo, που πιστεύεται ότι θα είναι η Giulia, έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί στο Μιλάνο, στις 24 Ιουνίου, στο πλαίσιο της Expo Milan.

Ελάχιστες πληροφορίες έχουν διαρρεύσει για το νέο μοντέλο τα τελευταία τρία χρόνια, καθώς η ομάδα εξέλιξης δουλεύει μυστικά σε απομονωμένες εγκαταστάσεις κοντά στη Modena (δηλ. κοντά στη Ferrari και τη Maserati).

Πάντως ο Wester είπε στο «αδελφό» μας AUTOCAR ότι η πρώτη νέα Alfa θα είναι ένα «μεσαίο» σεντάν. Λέγεται ότι ο εσωτερικός κωδικός του μοντέλου είναι Type 949 και αναμένεται να διατεθεί στην αγορά την άνοιξη του 2016.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η νέα Alfa θα είναι πισωκίνητη και το πλαίσιό της θα είναι στην ουσία καινούργιο, με κάποια στοιχεία από τη Maserati Ghibli. Tο πάτωμα θα είναι μια επιμηκυμένη και φαρδύτερη έκδοση εκείνου του Dodge Dart (που προέρχεται από την Giulietta), αλλά κατασκευασμένο «κατά 90% από υλικά υψηλής αντοχής».

Η πίσω ανάρτηση θα είναι νέα και μια μπάρα από χυτό αλουμίνιο θα συνδέει τους εμπρός θόλους για αυξημένη ακαμψία και ακρίβεια του μπροστινού συστήματος. Η τετρακίνηση θα είναι έξτρα σε πολλές αγορές.  

Τον περασμένο Απρίλιο, η FCA ανακοίνωσε επίσης ότι θα επένδυε 500 εκατομμύρια ευρώ για την παραγωγή δύο νέων κινητήρων για τις νέες Alfa, στο εργοστάσιο του Termoli στην Ιταλία. 

Ο μικρότερος κινητήρας «εισόδου» στην γκάμα περιγράφεται ως «προηγμένος, υψηλής απόδοσης 4κύλινδρος εξελιγμένος για την Alfa Romeo» και αναμένεται να είναι η επόμενη γενιά του 1750 TBi που κινεί τις Alfa 4C και Giulietta QV. Αναμένεται να αποδίδει έως και 300 PS.

O V6 βενζίνης επίσης περιγράφεται ως «ειδικά εξελιγμένος για την Alfa» και λέγεται ότι θα είναι η βασική έκδοση εκείνου που θα κινεί τη θρυλούμενη «Νέα Ferrari Dino».

Το νέο εργοστάσιο αναμένεται να βγάλει κινητήρες προπαραγωγής μέχρι τον Σεπτέμβριο και η δυνατότητα παραγωγής 200.000 κινητήρων το χρόνο δείχνει ότι η FCA έχει φιλόδοξα σχέδια για τη νέα Alfa.

Η ιταλική φίρμα στοχεύει σε ετήσιες πωλήσεις 400.000 αυτοκινήτων το 2018, ένα τεράστιο άλμα από τα 74.000 αυτοκίνητα που πούλησε πέρσι.

Τη νέα Giulia λέγεται ότι θα ακολουθήσουν δύο SUV και ένα «ειδικό μοντέλο» τύπου 4C.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube