GTE, η ονομασία του σπορ VW Golf Plug-in Hybrid
Για την επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση του Golf, που θα μπει σε παραγωγή αργότερα μέσα στο 2014, υιοθετήθηκε σπορ ονομασία.
Μια υβριδική επαναφορτιζόμενη έκδοση του Volkswagen Golf θα μπει σε παραγωγή αργότερα εφέτος, υπό την ονομασία GTE.
To νέο VW Golf GTE, αρκτικόλεξο για το GT Electric, ονομάστηκε έτσι διότι η VW θέλει να το προωθήσει ως ένα σπορτίβ μοντέλο, παρόμοιας αύρας με τα GTI και GTD. Το μοντέλο με την παρουσίασή του έγινε γνωστό ως Golf Plug-in Hybrid και μετονομάστηκε, καθώς πηγές μέσα από τη VW μας εκμυστηρεύτηκαν ότι θα ήθελαν να το πλασάρουν στην αγορά ως την ηλεκτρική εκδοχή του GTI.
Οι προδιαγραφές του μοντέλου παραγωγής θα είναι κοντά σε αυτές του πρωτοτύπου, καθώς και αυτές του A3 e-tron, που αποτελεί την εκδοχή της Audi για το GTE, μοντέλο που αναμένεται στις αγορές στο τέλος του χρόνου.
Αυτό σημαίνει ότι η ισχύς του Golf GTE προέρχεται από ένα 1.400άρι μοτέρ άμεσου ψεκασμού τούρμπο με 150 PS και ένα ηλεκτρομοτέρ με απόδοση 108 PS, που είναι τοποθετημένο εμπρός από το κιβώτιο ταχυτήτων.
Ο ηλεκτροκινητήρας παίρνει ενέργεια από μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου 8,8kWh που είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα, εκεί όπου βρισκόταν κανονικά το ρεζερβουάρ, κάτι που σημαίνει ότι δεν υπάρχει απώλεια χώρου στην καμπίνα.
Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός ειδικά προσαρμοσμένου κιβωτίου ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη και έξι σχέσεις. Οι επιδόσεις που ανακοινώνει ο κατασκευαστής είναι 7,6” για τα 0-100 km/h και τελική ταχύτητα 217 km/h.
H συνδυασμένη κατανάλωση που ανακοινώνει η VW είναι 1,5 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 35g/km. Το Golf GTE μπορεί να κινηθεί αμιγώς με ηλεκτρική ενέργεια για 50 km και με ταχύτητα μέχρι 130 km/h.
[Πηγή VW]