Το Ford Focus RS του 2020 θα έχει «ήπιο» υβριδικό σύστημα κίνησης
Η επόμενη γενιά του Focus RS θα έχει περισσότερους από 400 ίππους και περίπου 60 kgm ροπή.
Ο εξηλεκτρισμός της τέταρτης γενιάς του Ford Focus RS θα δώσει άλλο αέρα στο μοντέλο, μιας και πέρα από ισχυρότερο και «καθαρότερο», θα μπορεί να κοντράρει στα ίσα τα hot hatch των Audi Sport και Mercedes-AMG.
Η Ford Performance σχεδιάζει ένα ταχύτερο, ισχυρότερο και πιο «αποδοτικό» Focus RS για το 2020, που θα χρησιμοποιεί το νέο «ήπιο» υβριδικό σύστημα κίνησης 48V που θα έχουν και άλλα μοντέλα της φίρμας.
Ο συνδυασμός θερμικού και ηλεκτρικού μοτέρ αναμένεται να του χαρίσει πάνω από 400 ίππους, φέρνοντάς το δίπλα στα γερμανικά hyper hatch. Πέρα όμως από την αυξημένη απόδοση και την βελτίωση των οδικών χαρακτηριστικών που θα έχει νέα γενιά, το «ήπιο» υβριδικό σύστημα θα πρέπει να μειώσει δραστικά και τις εκπομπές ρύπων, προκειμένου να ανταποκριθεί στις παγκόσμιες απαιτήσεις. Οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί απαιτούν μέχρι το 2021 ο μέσος όρος της γκάμας των κατασκευαστών να εκπέμπει 95 gr/km CO2. Ενημερωτικά, το υπάρχον RS εκπέμπει 175 gr/km CO2.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Ford Focus RS
Ο θερμικός κινητήρας της νέας γενιάς θα είναι ο γνωστός 4κύλινδρος 2.3 EcoBoost από το σημερινό Focus RS MK3. Στην τελευταία του εκδοχή, την Heritage Edition, ο συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει 375 ίππους και 52 kgm ροπή, χάρη σε μια ροϊκά βελτιωμένη εισαγωγή, μια αναβαθμισμένη βαλβίδα επανακυκλοφορίας του τούρμπο και επαναχαρτογραφημένη ECU. Αυτό σημαίνει ότι προσθήκη του «ήπιου» υβριδικού συστήματος θα δώσει σίγουρα την απαραίτητη δύναμη για να ανέβει επίπεδο το νέο Focus RS του 2020.
Τέλος, η τέταρτη γενιά της έκδοσης επιδόσεων του επόμενου Focus θα προσφέρεται για πρώτη φορά στην ιστορία του και με αυτόματο κιβώτιο. Το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που ετοιμάζει η Ford θα μπορεί να εκμεταλλευτεί στο έπακρο το νέο σύστημα κίνησης, ενώ θα αυξήσει και την ζήτησή του στις αγορές της Κίνας και των ΗΠΑ.
[Πηγή: Autocar UK]