Έτοιμη για λανσάρισμα η νέα Porsche Cayenne 2018
Οι ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες μαρτυρούν το παρουσιαστικό του νέου γερμανικού SUV.
Η Porsche βάζει αυτή την περίοδο τις τελευταίες πινελιές στην τρίτη γενιά της Cayenne που θα παρουσιαστεί τους επόμενους μήνες.
Γενικότερα, η Cayenne είναι το πρώτο SUV της Porsche και όταν παρουσιάστηκε ήταν το πιο αμφιλεγόμενο μοντέλο στην γκάμα της. Τους στόχους της όμως τους έπιασε και με το παραπάνω, και σήμερα αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της γερμανικής φίρμας. Μπορεί να μην είναι πλέον το best seller της Porsche, μπροστάρης είναι η Macan, αλλά καταλαμβάνει ακόμα ένα μεγάλο κομμάτι των πωλήσεων. Την χρονιά που μας πέρασε, η Porsche πούλησε 70.000 Cayenne, νούμερο που μεταφράζεται σε περίπου 30% των συνολικών πωλήσεών της.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Porsche Macan
Το πλήρωμα του χρόνου όμως ήρθε και για την δεύτερη γενιά, και οι ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες που κυκλοφορούν στον βρετανικό Τύπο μας δείχνουν πως θα μοιάζει η νέα τρίτη γενιά του μοντέλου. Όπως μπορείτε να δείτε, η Mk3 Cayenne θα δανειστεί αρκετά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά από την μικρότερη Macan, όπως το έντονα ανάγλυφο εμπρός καπό και τα φώτα. Πίσω, τα φώτα θα είναι μια μεγεθυμένη εκδοχή αυτών της Macan και θα συνδέονται μεταξύ τους από το τρίτο φως που θα διατρέχει την πίσω πόρτα. Συνολικά, η σχεδίαση της νέα Cayenne θα αποτελεί μια φυσική εξέλιξη του αρχικού σχεδίου του μοντέλου και η αναλογίες της σιλουέτας δεν θα διαφέρουν ουσιαστικά.
Το πάτωμα που θα «χτιστεί» η νέα Cayenne είναι το διαμορφώσιμο MLB Evo που χρησιμοποιούν και άλλα SUV του ομίλου, όπως το Audi Q7 και η Bentley Bentayga, ενώ σε αυτή θα βασιστούν και η επόμενη γενιά του VW Touareg και η νέα Lamborghini Urus. Αυτό σημαίνει ότι η τρίτη γενιά του μεγάλου SUV της Porsche θα είναι τουλάχιστον 100 kg ελαφρύτερη από την υπάρχουσα, γεγονός που θα ευνοήσει αρκετούς τομείς.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Porsche Macan Diesel S
Σε αντίθεση με το εξωτερικό, η καμπίνα θα έχει εντελώς διαφορετική σχεδίαση. Όπως είναι ευκόλως κατανοητό, την θέση του πίνακα οργάνων θα πάρει μια μεγάλη wide screen που θα απεικονίζει τα πάντα, ενώ στην κεντρική κονσόλα θα υπάρχει μια οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων και πλοήγησης, καθώς και τον κλιματισμό, που θα δέχεται εντολές και με νεύματα.
Η Porsche θα κρατήσει πάνω κάτω την ίδια γκάμα κινητήρων με την υπάρχουσα δεύτερη γενιά, δηλαδή τους 6κύλινδρους και 8κύλινδρους βενζίνης και πετρελαίου, αλλά θα προχωρήσει σε μικροβελτιώσεις για αύξηση της ισχύος και μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Την βάση της γκάμας θα καταλαμβάνει ο 3λιτρος V6 πετρελαίου και την κορυφή ο twin turbo V8 των 4,8 λίτρων των Turbo και Turbo S.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Audi SQ7 TDI
Τέλος, η Porsche θα συνεχίσει να προσφέρει την επιλογή του υβριδικού συστήματος κίνησης και ίσως δούμε τη νέα Cayenne με το υβριδικό σύστημα των 680 ίππων της Panamera Turbo S E-Hybrid που παρουσιάστηκε πριν λίγο καιρό στην Έκθεση της Γενεύης.
[Πηγή: Auto Express]