Ετοιμάζεται Porsche 911 plug-in hybrid
Επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση, λόγω των πιο αυστηρών προδιαγραφών εκπομπής CO2 που θα μπουν σε ισχύ.
Η Porsche ανακοίνωσε ότι εξελίσσει μια επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση της 911 ώστε να εξασφαλιστεί ότι το εμβληματικό μοντέλο θα μπορεί να περάσει τις όλο και αυστηρότερες προδιαγραφές κατανάλωσης και εκπομπών CO2.
Μιλώντας στην έκθεση του Detroit, o Erhard Mössle, ο μηχανολογικός υπεύθυνος για την 911 Turbo, επιβεβαίωσε ότι η δουλειά έχει ξεκινήσει, αλλά είπε ότι θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι την παρουσίαση της επόμενης γενιάς 911, το 2020, για να δούμε το plug-in hybrid μοντέλο.
«Θέλει χρόνο για να φέρεις κάτι τέτοιο στην αγορά», είπε. «Με τα προβλήματα χωροθέτησης που έχει το αυτοκίνητο, υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να λυθούν μέχρι τότε».
Η ανάγκη να βρεθεί ο χώρος για μια σεβαστών διαστάσεων μπαταρία θα αποτελέσει μεγάλο πονοκέφαλο στην πισωμήχανη 911. Το ίδιο και η μάζα της μπαταρίας. Ο Mössle παραδέχτηκε πως αυτό επιβάλλει μεγάλη μηχανολογική προσπάθεια ώστε να μειωθεί το βάρος στο επόμενο μοντέλο. Είπε όμως ότι η χρήση μεγάλων ποσοτήτων από ανθρακόνημα δεν είναι πιθανή λόγω του υψηλού κόστους και του χρόνου που απαιτεί η κατασκευή τέτοιων carbon κομματιών για ένα μοντέλο αρκετά μεγάλης παραγωγής όπως η 911.
«Κάποια κομμάτια, όπως το πάτωμα και τη βάση του πίσω καθίσματος, μπορείς να τα αντικαταστήσεις με άλλα από ανθρακονήματα», είπε. «Αυτό όμως στο μέλλον, δεν έχει αποφασιστεί ακόμη».
Ο Mössle έδωσε επίσης την ευχάριστη διαβεβαίωση ότι η Porsche δεσμεύεται απολύτως να διατηρήσει τον χαρακτηριστικό 6κύλινδρο boxer κινητήρα στην 911 – γι’ αυτό άλλωστε εφαρμόστηκε η υπερπλήρωση με τούρμπο στις τελευταίες Carrera.
«Όσο μπορώ να δω στο μέλλον, θα παραμείνουμε με τον 6κύλινδρο boxer», δήλωσε. «Υπάρχουν ακόμη μεγάλες δυνατότητες περαιτέρω μείωσης της κατανάλωσης και του CO2. Και θα τις χρειαστούμε».
Παρότι μόνο το 15% των 911 παγκοσμίως παραγγέλνονται με χειροκίνητο κιβώτιο, ο Mössle επιμένει πως η Porsche θα συνεχίσει να προσφέρει αυτή την επιλογή όσο υπάρχει ζήτηση – αρνούμενη να ακολουθήσει ανταγωνιστές, όπως το Audi R8, που προσφέρεται μόνο με paddles στο τιμόνι.
«Αποτελεί USP [ιδιαίτερο χαρακτηριστικό] της Porsche το να έχει χειροκίνητη 911 στην γκάμα της», είπε. «Πιστεύω πως θα δώσουμε μάχη ώστε να υπάρχει για όσο το δυνατόν περισσότερο καιρό».