Έρχεται Fiat 500XL το 2016
Η Fiat θα ήθελε να τοποθετήσει ένα νέο μοντέλο στην κατηγορία των crossover και πάνω από το 500Χ.
Σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές και πληροφορίες, η FCA, Fiat και Jeep για την ακρίβεια, εργάζονται από κοινού για την εξέλιξη δύο καινούργιων crossover. Τα δύο αυτά μοντέλοα θα έρθουν να τοποθετηθούν στην γκάμα πάνω από το 500X και το Renegade αντίστοιχα.
Προς το παρόν οι πληροφορίες σχετικά με τα δύο νέα crossover της FCA είναι ελάχιστες. Οι συνάδελφοί μας στο Autocar επιβεβαιώνουν ότι και τα δύο θα υποστηρίζονται σε μια επιμηκυμένη πλατφόρμα των υφιστάμενων 500Χ και Renegade.
Στην Ιταλία, το 500XL, όπως θα ονομάζεται, θα έρθει να διευρύνει την γκάμα του 500 και το εμπορικό λανσάρισμά του προγραμματίζεται για το 2016. Το μυστήριο αφορά το όνομα το μακρύτερου Renegade, το οποίο και αυτό αναμένεται το 2016.
Όσον αφορά την γκάμα των κινητήρων, αυτή θα προέρχεται αυτούσια από τα «κοντά» αδέλφια του. Ομοίως και στο κομμάτι της μετάδοσης, όπου οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ εμπρός κίνησης και τετρακίνησης. Δηλαδή, τρεις προσθιοκίνητες και μια τετρακίνητη έκδοση. Για κίνηση εμπρός έχεις να διαλέξεις έναν ατμοσφαιρικό 1.600άρη 110 ίππων E-torQ, τον 1.400άρη MultiAir δεύτερης γενιάς με 140 ίππους και τον 1.600άρη MultiJet2 των 120 ίππων. Το 1.6 βενζίνης συνεργάζεται με χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο, τα άλλα δύο με 6άρι χειροκίνητο, ενώ το 1.4Τ θα διατεθεί και με το ημιαυτόματο 6άρι διπλού συμπλέκτη TCT.
Εάν πάλι θέλεις τετρακίνηση, η επιλογή σου αρχικά θα είναι μόνο το δίλιτρο ντίζελ των 140 ίππων, σε συνδυασμό με ένα αυτόματο κιβώτιο εννέα ταχυτήτων (!), με εξαιρετικά κοντή 1η για σκαρφάλωμα ή ρυμούλκηση. Η τετρακίνηση μπορεί να αποσυμπλέξει εντελώς τους πίσω τροχούς όταν αυτό κριθεί θεμιτό, προς όφελος της κατανάλωσης. Βενζινοκίνητη τετρακίνητη έκδοση θα υπάρχει με τον 1.4 MultiAir ρυθμισμένο στους 170 ίππους και το 9άρι κιβώτιο. Το συνδυασμό χειροκίνητο κιβώτιο-τετρακίνηση θα ικανοποιήσει ο δίλιτρος MJT των 140 ίππων, ενώ υπάρχει και έκδοση 1.3 MJT 95 ίππων.
Η τιμή του αναμένεται να κυμαίνεται από €20.000 για το ατμοσφαιρικό προσθιοκίνητο 1.600άρι έως €35.000 για το βασικό δίλιτρο τετρακίνητο ντίζελ –τιμές χωρίς απόσυρση.