Το επόμενο Renault Clio RS με 1.8 τούρμπο

Το επόμενο Renault Clio RS με 1.8 τούρμπο

Η σούπερσπορ έκδοση του επόμενου Clio θα υιοθετήσει το 1.800άρι μοτέρ τούρμπο του Mégane RS. Ας ελπίσουμε σε απόδοση τουλάχιστον 225 PS.

Με πρώτη εμφάνιση σε δοκιμές εξέλιξης εδώ και κάμποσες ημέρας, το νέο Clio αναμένεται στις εκθέσεις σε λιγότερο από ένα χρόνο.

Η πιο εκρηκτική έκδοσή του, το Clio RS, θα ακολουθήσει λίγο αργότερα και ελπίζουμε να μην πάρει στον Ρόμβο τον ίδιο χρόνο που μεσολάβησε μεταξύ της τέταρτης γενιάς του στάνταρ Mégane και του Mégane RS –δύο χρόνια. Βέβαια, ακούμε με απόλυτη ικανοποίηση πως τα διακριτικά «R.S.» θα συνεχίσουν την καριέρα τους στο σουπερμίνι της Renault. Και τούτο παρά τις αντιξοότητες που προκύπτουν από τις νέες αντιρρυπαντικές νόρμες και οδηγούν πολλούς μαζικούς κατασκευαστές να αναθεωρούν τα σχέδιά τους για σπορ, μικρά αυτοκίνητα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε την Alpine A110

Το υφιστάμενο Clio RS χρησιμοποιεί 1.600άρι μοτέρ τούρμπο με την απόδοσή του να κυμαίνεται από τα 200 έως τα 220 άλογα. Το επόμενο θα εγκαταλείψει το μοτέρ αυτό προς χάρη του πρόσφατου 1.8 τούρμπο που φορά ο μεγαλύτερος αδελφός του το Mégane RS, αλλά και η καινούργια Alpine A110. Την πληροφορία αυτή επιβεβαίωσε ο Philippe Brunet, αντιπρόεδρος στον τομέα των θερμικών και ηλεκτρικών κινητήρων για τη Συμμαχία, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην τελευταία έκδοση του L’Automobile Magazine.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το νέο Renault Mégane RS

Και ακούγεται λογικό, από τη στιγμή που ένας 1.600άρης με απόδοση 150 έως 220 άλογα έχει ξεπεραστεί από τα δύο πρόσφατα νέα μοτέρ του Ρόμβου, να μπει στο χρονοντούλαπο. Έτσι από τη μια έχουμε τον κινητήρα 1.3 TCe που μόλις εγκαινίασε το Scénic, από 115 έως 160 άλογα. Και από την άλλη, τον 1.8 TCe που αυτή τη στιγμή το εύρος ισχύος του είναι από τα 225 έως τα 280 άλογα –και προσεχώς 300. Κάτω από το καπό του νέου Clio RS λοιπόν, θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε με τη βασική έκδοση των 225 αλόγων, αν δεν κριθεί απαραίτητο να περάσουμε σε μια detuned έκδοση για να κατέβουν τα CO2.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Renault Clio RS

O 1.8 TCe αποτελεί επίσης την ελπίδα για κάποιους να τον δουν να εξοπλίζει ένα ακόμα πιο ισχυρό Clio 5 RS, καθώς το μοτέρ υπάρχει και στις εκδόσεις των 252 και 280 ίππων. Ας μην ξεχνάμε ότι η Renault είχε εξετάσει την παραγωγή του Clio 4 RS 16, με δίλιτρο μοτέρ 275 ίππων στη θέση του 1.6. Και τώρα, τα πράγματα δείχνουν απλούστερα, μιας και το βασικό μοτέρ υφίσταται ήδη.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube