Επόμενη γενιά Porsche Panamera: Αλουμίνιο, ατσάλι και σασί VW

Επόμενη γενιά Porsche Panamera: Αλουμίνιο, ατσάλι και σασί VW

Η Porsche Panamera της επόμενης γενιάς θα βασίζεται στην πλατφόρμα MSB της VW, θα χρησιμοποιεί μικτά υλικά και θα μεγαλώσει σε γκάμα.

Η επόμενη γενιά της Panamera, που θα εμφανιστεί το 2016-17, θα βασίζεται στη νέα προσαρμοζόμενη πλατφόρμα MSB (Modular Standard Platform) του VW Group, για αυτοκίνητα με κινητήρα εμπρός και κίνηση πίσω.

Η δομή θα χρησιμοποιεί μικτά υλικά, μια αναγκαστική προσέγγιση προκειμένου να ανταποκρίνεται στους νέους κανονισμούς ασφαλείας. Έτσι, θα χρησιμοποιείται εκτεταμένως το αλουμίνιο για να κρατηθεί το βάρος χαμηλά, ενώ την ίδια στιγμή χάλυβας υψηλής αντοχής θα χρησιμοποιείται σε εκείνα τα μέρη της δομής που δέχονται τα μεγάλα φορτία μιας σύγκρουσης.

Η νέα Porsche Panamera θα παραμείνει επίσης στην ίδια χωροταξική φιλοσοφία με το τωρινό αυτοκίνητο, όπου τέσσερις ενήλικοι κάθονται σε μεγάλα, χαμηλά τοποθετημένα καθίσματα με τη φαρδιά και ψηλή κονσόλα δαπέδου να διατρέχει όλο το μήκος της καμπίνας. Μια απόφαση που υπαγορεύτηκε εμπορική επιτυχία της Panamera που ήταν μεγαλύτερη από την αναμενόμενη.

Περισσότερες από 100.000 Panamera έχουν πουληθεί στα τέσσερα χρόνια της ζωής του αυτοκινήτου, νούμερο που είναι 25% μεγαλύτερο από αυτή που ανέμενε η Porsche. Η μεγαλύτερη αγορά για την Panamera είναι αυτή τη στιγμή η κινεζική, γεγονός που ανάγκασε την Porsche να βγάλει έκδοση με μακρύ μεταξόνιο, μιας και οι Κινέζοι μεγιστάνες την κυκλοφορούν με σοφέρ! Επιπλέον, η Porsche πιέζεται να περιλάβει στην γκάμα της επόμενης γενιάς και μια στέισον Panamera Gran Turismo, ενώ μια πιο κοντή διθέσια κουπέ και μια κάμπριο δεν πρέπει να αποκλείονται ως ενδεχόμενο.

Η σημερινή ευρεία γκάμα των κινητήρων θα συνεχίσει να διατίθεται και με τη νέα γενιά της Panamera και θα περιλαμβάνει βενζινοκινητήρες V6, ντίζελ, βενζινοκινητήρες V8 και επανφορτιζόμενες υβριδικές βενζινοηλεκτρικές εκδόσεις. Ωστόσο, στην επόμενη γενιά E-Hybrid θα προτιμηθεί ένας νέος V6 τούρμπο κατασκευής Porsche, αντί του κομπρεσοράτου V6 της Audi που χρησιμοποιείται τώρα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube